מחפשים גיינר מומלץ? לפניכם אלו גיינרים מומלצים לרכישה

רשימת הגיינרים המומלצים ביותר

בין תוספי המזון הנמכרים ביותר על המדפים הן ברחבי העולם והן אצלנו כאן בישראל בתחום הספורט ופיתוח הגוף הוא ללא ספק אבקת גיינר. גיינר היא בעצם אבקה לעלייה במסה או אבקה לעלייה במשקל הגוף אשר מותאמת באופן ספיציפי לספורטאים המעוניינים לשפר את המסה השרירית שלהם, בדרך כלל לצד העלאת משקל גופם.

מדובר באבקה המשלבת בין פחמימות, חלבונים, שומנים, חומצות אמינו, סיבים תזונתיים ולעתים גם מינרלים ונוגדי חמצון - שלל רכיבים המתאימים לגוף מבחינה פיזיולוגית ומאפשרים לו מצד אחד להתמודד עם הסטרס שהגוף עובר בזמן אימון הרמת משקולות ומצד שני, שלב אחר שלב להגיע למטרה שהיא כאמור פיתוח מסת שריר.

מתאמן שותה שייק

לכל רכיב באבקת הגיינר יש תפקיד

הפחמימות - מספקות לגוף את האנרגיה הדרושה לו לפני האימון ומשלימות את החסר אחריו

החלבונים - מונעים את הנזק השרירי ולמעשה בונים את התאים, הרקמות והשרירים שניזוקו בזמן האימון

חומצות האמינו - מעודדות את תהליך יצירת החלבונים לצד תמיכה מלאה בתהליך ההתאוששות של הגוף

השומנים - מסייעים בתהליכים של יצירת הורמונים, נושאים את הויטמינים אל התאים ועוד...

לפני שבוחרים...

לפני שאתם בכלל ניגשים לבחינת אבקות הגיינר המומלצות, חשוב להבין כי בחירת אבקת גיינר חייבת להיות מותאמת לצרכים הפיזיולוגיים שלכם בין אם זה משקל גופכם, הגובה שלכם, רמת מסת השריר הקיימת וכמובן התוצאה הרצויה אליה אתם מעוניינים להגיע. היחס שבין החלבון לפחמימה קריטי בתהליך הבחירה וחשוב להקפיד לרוב על יחס 1:5 שכן הוא זה שיעודד את תהליך בניית מסת השריר שלכם בהתאם למשקל גופכם.

שייק, משקולת וגיינר

מהם הקריטריונים לבחירת גיינר איכותי?

ראשית כל, כדאי לוודא שאתם בוחרים בגיינר המשלב בין כמות גבוהה של חלבון ופחמימות איכותיות. מומלץ לבחור באבקת גיינר שאיננה מכילה כמות גדולה של חומרים משמרים ועם כמה שפחות צבעי מאכל, עדיף בכלל  להימנע מזה. במידה וגופכם לא זקוק לכמות גבוהה של פחמימות, בדקו שאכן הגיינר שלכם מכיל כמות קטנה יחסית למנת הגשה.

הגיינרים המומלצים ביותר בקטגוריה

במקום הראשון:  ללא ספק זהו הביג מאס גיינר של אלפא. גיינר איכותי מאוד, גם החלבון וגם הפחמימה והאיכותיים הקיימים בעולם.

יחס חלבון פחמימה של 1:5 המתאים לרוב מפתחי הגוף, עומדת בתקנים ישראליים ובינלאומיים, קלה לעיכול ומספקת לגוף שלל של רכיבים מוקפדים. מיוצרת מחלבון מי גבינה אמריקאי איכותי בעל ערך ביולוגי גבוה ונכון להיום היא הבחירה המועדפת ביותר בקרב המבקשים לעלות במסה.

 

במקום השני: נמצאת חברת מאסל פארם המציגה גיינר עםשילוב מעולה של פחמימות, חומצות שומן איכותיות וחלבונים. האבקה מכילה תוסף קריאטין המסייע בשיפור הביצועים, סוגים שונים של חלבונים במגוון מנגנוני ספיגה, ויטמינים ומינרלים המסייעים בשמירה על עצמות חזקות ומערכת חיסונית מאוזנת. מכילה זרעי צ’יה המעודדים תהליך חילוף חומרים אופטימלי ופחמימות איכותיות בלבד.

במקום השלישי: ניצבת חברת BPI עם הבולק מאס, אבקת גיינר מושלמת למי שמחפש לשמור על צריכה קלורית נמוכה. יחס 1:1.6 לטובת הפחמימה, כמות גבוהה של חומצות אמינו חיוניות ומחזיקה בתקנים בינלאומיים. BPI מופחתת בסוכרים ושומנים, מספקת לגוף גלוטמין התומכת בתהליך ההתאוששות של הגוף ויש בה דגש על רכיבים איכותיים בלבד המחזירים את הגוף לאיזון אחרי האימון.

לגיינרים הנמכרים ביותר לחצו כאן >>