פולן דבורים לשיפור הכוח המנטאלי ולמניעת תהליכי הזדקנות

אבקת פולן היא אבקה הנאספת ע״י דבורים מהאבקנים הקטנטנים שבפרחים. אבקת פולן הוא אחד ממזונות ה׳סופר פוד׳ המומלצים לגוף האדם בעקבות היותם בעלי רכיבים תזונתיים רבים אשר תורמים למערכות השונות בגוף ומחזקים אותנו מבחינה אנרגטית. בפולן משתמשים בתור טיפול של ממש למגוון רחב של מחלות והוא נחשב לאחד מהמזונות העתיקים ביותר בהיסטוריה. למען הסר ספק, פולן דבורים הוא אינו מזון מלכות, ארס דבורים או כוורת דבש, אלא פשוט תוצר של האבקנים הנאספים ע״י הדבורים עצמן. פולן דבורים מצוין למניעה ולטיפול באלרגיות, מטפל בקשיים במערכת העיכול ואף מסייע לשמור על משקל גוף תקין ומאוזן.

יתרונותיו של פולן דבורים

  • מסייע למנוע מחלות כרוניות ביניהן סרטן
  • מעקב תהליכי הזדקנות
  • מאזן את משקל הגוף
  • מסייע להעלאת האנרגיה ולחיזוק המערכות השונות
  • מעלה את רמת הפוריות בגוף אצל שני המינים
  • מפחית תסמינים אלרגניים
  • פולן דבורים הוא מקור עשיר ואיכותי של ויטמינים, מינרלים, אנזימים,  חלבונים וחומצות אמינו

מולטי ויטמין של הטבע

לא סתם מחשיבים את פולן הדבורים לתוסף תזונה מעולה לעוסקים בספורט. כמות הרכיבים התזונתיים החיוניים שהוא מכיל, מצוינת ומומלצת לכל אדם המעוניין לשפר את התפקוד של המערכת החיסונית. פולן דבורים הוא מרכיב חשוב ברפואת הדבורים המפותחת, ובעל חשיבות רבה בעולם הרפואה האלטרנטיבית. פולן דבורים מכיל לא פחות מ-22 חומצות אמינו חיוניות אשר מסייעות לבנייה ולחידוש תקינים של התאים והרקמות בגופנו. לאנשים הסובלים מאנמיה, צמחונים, טבעונים, אנשים בעלי מערכת חיסונית חלשה או ספירה מופחתת של כדוריות דם, פולן דבורים מומלץ במיוחד. פולן דבורים מחזק משמעותית את המערכות בגוף, מעניק אנרגיה מוגברת ואף משפר את הכוח המנטאלי שלנו. ספורטאים אשר נמצאים במאמץ תמידי, אינטנסיבי ומתמשך זקוקים לכמות גבוהה של אנרגיה. הפולן מספק את האנרגיה הזו ולכן הוא יעיל במצבים של מאמץ מוגבר. פרט להיותו מכיל חומצות אמינו, הפולן מכיל גם ויטמינים מקבוצת B, וויטמינים נוספים ביניהם A,C,Dו-E. בנוסף הוא מכיל אחוזים גבוהים של חלבונים, פחמימות ומינרלים רבים ביניהם מגנזיום, אשלגן, אבץ וברזל.

פולן דבורים - פצצת אנרגיה מן הטבע

שילוב של פולן הדבורים בתפריט התזונה היומי שלנו נותן מענה לדרישות של הגוף בצריכת אנרגיה. אחד היתרונות המובהקים של הפולן, הוא בהיותו משפר את רמת האנרגיה בגוף. מחקרים רבים מראים כי הפולן מסייע בתהליכי ההתאוששות הטבעיים של הגוף, מעכב תהליכי הזדקנות ואפילו מאזן את משקל גופנו. בנוסף הפולן משפר את מערכת חילוף החומרים, משפר את תפקודה של מערכת הפוריות, מעלה את ספירת הזרע אצל גברים ומונע דלקות וגידולים בערמונית. לסיכום, פולן דבורים מצויין לשמירה על החיוניות בגוף, הוא משפר באופן ניכר את חוזק השרירים שלנו ומגביר את רמת המוטיבציה. הפולן מכיל ויטמינים, מינרלים, חומצות שומן חיוניות וסיבים אשר משפרים תפקודה של מערכת העיכול .