אבקת חלבון פרווה איננה מכילה רכיבי חלב, גלוקוז או חלבונים מהחי. אבקת חלבון פרווה יכולה להכיל אך ורק חלבונים מהצומח כגון סויה, שומשום, חומוס או אפונה לדוגמא. אבקת חלבון פרווה תיחשב לרוב לאבקת חלבון בעלת ערכים ביולוגיים גבוהים במיוחד. לצורך הדוגמא אם ניקח אבקת חלבון פרווה העשויה מחלבוני הסויה נקבל בכל מנת הגשה בין 25-29 גרם חלבון סויה איזולט מלא. אבקת חלבון פרווה מכילה 100% חלבונים מלאים שמקורם צמחי. אבקה זו מתאימה לכל סוגי הספורטאים שאינם מצליחים לקבל את מנת החלבון היומית שלהם ו/או רוצים להעלות מסת שריר רזה, לצמחונים ולטבעונים אשר אינם ניזונים מחלבונים מן החי וזקוקים לחיזוק של מנת חלבון על מנת לגשר על הפער החסר, לשומרי כשרות, לאלרגיים ולרגישים לחלב וללקטוז ולכאלה השומרים על תפריט קלורי מאוזן, נטול פחמימות ושומנים.


להזמנת אבקת חלבון פרווה לחץ כאן


מה היתרונות באבקת חלבון פרווה?
 

אבקת חלבון פרווה מכילה חלבונים מלאים מהצומח, עשירה בוויטמינים, מינרלים, נוגדי חמצון ובסיבים תזונתיים ומספקת לגוף חומצות אמינו וחלבונים בעלי ערך גליקימי גבוה היוצרים סביבה אנאבולית לשריר בתום האימון. ככל שהערך הביולוגי של החלבון גבוה יותר כך החלבון  אפקטיבי יותר בבניית חוזק הגוף והשרירים.

 

אבקה זו לרוב לא תכיל כולסטרול, שומני טראנס, שומנים רוויים, היא לעולם לא תכיל לקטוז, חלבוני חלב  לדוגמא מי גבינה וכמות הפחמימות שלה תהייה מינימלית.

 

 להזמנת אבקת חלבון פרווה לחץ כאן


חומצות אמינו

החלבונים אותם מכילה אבקת חלבון פרווה מספקים לגוף חומצות אמינו חיוניות להיווצרות תהליך סנתזת החלבונים. חומצות האמינו הן אבני הבניין של החלבונים. שלושת חומצות ה-BCAA בשילוב חומצת אמינו גלוטמין, מהוות אחוז גבוה מסך החומצות הדרושות לאדם לצורך של בניית חלבונים. עקב פעילות גופנית ריכוזן של חומצות אלה ירד, מה שיגרום להפחתה בפירוק החלבונים בשרירים בזמן אימון. צריכה של אבקת חלבון פרווה בסוף האימון תעלה את רמות ה-BCAA והגלוטמין מה שיגרום לגוף להמעיט בתהליכי הפירוק ולעלות תהליכי בנייה בשרירים, בנוסף הן יסייעו לגוף להתאושש וימלאו את מאגרי הגליקוגן שיתרוקנו בזמן האימון.

 

חומצות האמינו באבקת חלבון פרווה נקלטות בצורה אופטימאלית ברקמות השרירים ומסייעות להשיג תוצאות מעולות בבניית מסת השרירים ובבניית הכושר הגופני.

להזמנת אבקת חלבון פרווה לחץ כאן