משלוח חינם תמיד בכל הזמנה  |     עסקה בטוחה: התחרטת? תחזיר!

התחברות למועדון VIP

מייל:

סיסמא:

שכחתי סיסמא
לא VIP? לחץ להצטרפות בחינם!
סל הקניות שלי ערוך סה"כ: 0   ₪ לקופה
 
 

חדשות ומבצעים

כתבות

ספרו עלינו

המדריך מלא: מתי לקחת כורכומין

מדריכי כורכומין הנקראים ביותר

 

 

 

 

 

 

ידוע לכל כי צמח הכורכום, אותו השורש המשמש כתבלין אותו רבים מאתנו צורכים במטבח הישראלי, בעל אפקט והשפעות בריאותיות שונות. לכן כאשר אנו מוסיפים מעט כורכום לתבשילים ביתיים, לא רק שאנו נהנים מארומה ומטעם נפלא, אלא גם זוכים ביתרונות מרפא רבים. כמובן שכפית אחת של כורכום בסיר שלם היא רק קמצוץ  ממה שחומר הכורכומין יכול להעניק לגופנו, אך אין צורך להיות חולים, חלשים או לסבול מתופעת לוואי כלשהן בשביל לקחת כורכומין באופן קבוע. להיפך, אלפים של מחקרים נעשו בנושא השפעת הצמח הצהוב על המערכות השונות המרכיבות את גופנו, מהם עולה כי לקיחה של כורכומין במינון המומלץ כחלק בלתי נפרד מאורח החיים, תספק לנו קשת רחבה של יתרונות בריאותיים.

 

 

צילום: shutterstock  |  מהו הכורכומין המומלץ ביותר? 

 

מי הוא הכורכומין הזה?

 

כורכומין הוא למעשה החומר המרוכז הנמצא בתוך שורש הכורכום. הכורכום הוא בין התבלינים המוכרים ביותר בעולם אותו מכניסים למגון עצום של תערובות תבלינים המתאימות למאכלים מכל קצוות תבל. הצבע של הכורכום הוא חזק ודומיננטי, ולכן כאשר מבשלים איתו האוכל נצבע בצהוב - כתמתם עז. מסתבר שלא סתם במקומות מסוימים בעולם כגון הודו, בהם צריכת הכורכום גבוהה, רמת התחלואה במחלות כמו סרטן לדוגמה, נמוכה באופן משמעותי בהשוואה למערב. כפי שכבר אמרנו, לקיחה יומיות של כורכומין כחלק בלתי נפרד מהתפריט היומי תסייע בפעילות נוגדת סרטן. כמו כן, כורכומין בעל תכונות אנטי דלקתיות, אנטי ספטיות ואנטי בקטריאליות מה שמחזק את המערכת החיסונית באופן ניכר ומאזן אותנו מבחינה הורמונלית. הכורכומין הוא חומר מרוכז יותר משורש הכורכום כולו ולכן אם כבר צורכים את אחד מהם, מומלץ לבחור בתוסף מזון הנקרא כורכומין בשילוב של פפרין המגביר את רמת הספיגה של החומר.

 

 

למי מומלץ לבחור בתוסף תזונה כורכומין

 

•     לאנשים הסובלים מבעיות במערכת העיכול.

•     לאנשים עם בעיות פרקים או דלקת מסוגים שונים.

•     לאנשים עם סיכון לחלות במחלת הסרטן.

•     לאנשים עם מערכת חיסונית חלשה.

•     לאנמים או לאנשים שאין להם תיאבון.

           ועוד….

כורכומין מומלץ לקחת כחצי שעה לפני האוכל על קיבה ריקה במינון המומלץ על פי הבעיה הרפואית ממנה אתם סובלים. במידה ואתם צורכים כורכומין, במטרה למנוע תופעות לוואי שונות, מעוניינים בחיזוק המערכות בגוף ובבלימת תהליכים חמצון, צרכו בין 2- 3 טבליות של כורכומין ביום על פי ההנחיות.

 
 

הסוגים הקיימים וכורכומין מומלץ

 

ישנם סוגים רבים של כורכומין, למעבר לבדיקת הכורכומין המומלץ - לחץ כאן

חשוב לציין שחשוב מאוד להסתכל בתווית המוצר ולוודא שמדובר בכורכומין טהור. ישנן חברות שמוסיפות לכדור אבקת כורכום (כמו התבלין) כך שלמעשה כמעט ולא מגיע חומר פעיל לגוף.

 

 

לצפייה בכורכומין מומלץ המכיל כורכומין טהור - לחצו כאן

 

 

 

מוצרים הקשורים לכתבה