צריכה נכונה של גיינר ובחירת הגיינר הנכון חשובים מאוד להשגת היעדים שאנו שואפים להשיג באימון. כך תעשו את זה נכון

גיינר הוא אבקה איכותית המכילה בתוכה הרכב ייחודי של פחמימות, חלבונים ושומנים איכותיים ביחסים משתנים. כל אדם אשר מעוניין להעלות מסת שריר, למקסם את יכולת הגוף שלו בתקופת החיטוב, לתרום לתהליך ההתאוששות בעקבות הרס רקמות ולהעלות או לאזן את משקל הגוף - יכול לרכוש גיינר איכותי בהתאמה למשקל הגוף ולמטרות שלו מהאימון.

 

אנשים המעוניינים בעלייה במשקל הגוף חייבים להשתמש בגיינר כתוספת לשאר הארוחות אותם הם אוכלים במהלך היום, בעוד אנשים המעוניינים להעלות מסת שריר ולשמור על משקל גוף תקין מאוזן ישתמשו בגיינר ברוב המקרים בתום האימון במקום ארוחה.

 

הגיינר מכיל כמות גבוהה של פחמימות מורכבות, ולכן יש לשים לב לכמות הקלוריות אותה אתם צורכים במהלך השימוש בגיינר, זאת משום שרבים מהאנשים לא שמים לב, רוכשים גיינר במקום אבקת חלבון ובמקום לחטב את הגוף, עולים במשקל. לכן, ברכישת גיינר יש חשיבות גבוהה ליחסים שבין החלבון לפחמימה. אנשים רזים במיוחד שיצרכו אבקת גיינר שלא תואמת את היחס בין השניים, עלולים לגרום לכך שהחלבון תופס את מקומה של הפחמימה, ואז במקום לבנות את הגוף ולהוסיף משקל לגופם ואחוזי שומן, הם עלולים לגרום בטווח הארוך להוביל את הגוף למצב של אימון יתר, בו רקמות השרירים מתקשות להשתקם, מה שמוביל לפגיעה בשרירים, בעצמות ובסופו של דבר לפציעות.

 

צריכה נכונה של גיינר תשתלב בתפריט היומי שלנו בין פעם לפעמיים ביום, באיזון מירבי. צריכת הגיינר בזמנים הסובבים לאימון, תלויה גם בסוגי החלבונים אותם הגיינר מכיל. גם כאן יש להפעיל שיקול דעת ולהתייעץ עם המומחים או לחלופין לקרוא מידע מקצועי, שכן סוג החלבון אותו עליכם לצרוך חייב להתאים לסוג האימון אותו אתם מבצעים ולמטרה שלכם מהאימון.

חלבוני קזאין לדוגמא, נספגים ע״י מנגנון איטי ומאפשרים לכם להשתמש בגיינר בכל שלב של היום, זאת משום שתהליך ההתאוששות נעשה בצורה איטית ונמשך בין 6-8 שעות. לעומת זאת חלבוני איזולט לסוגיהם, נספגים בגוף במהירות ולכן מתאימים לצריכה מיד בתום האימון או בזמן האימון עצמו בכדי למנוע את תהליך הפירוק עוד בזמן שהוא קורה. לכן לפני שאתם רוכשים גיינר, קחו בחשבון את כל השיקולים, התייעצו עם אדם מומחה ומקצועי שיוכל לסייע לכם בבחירה, והימנעו מרכישת גיינרים המותאמים לכולם. מדריכי חדר כושר הם לא תמיד האנשים הכי טובים להמלצה בנושא זה, זאת משום שהם מתאמנים חלק ניכר מהיום ועליהם הגיינר משפיע בצורה שונה. כל אדם משתמש בגיינר בצורה אחרת ואמור לשלב עם מנות ההגשה נוזלים באחוזי שומן שונים, שוב הכל תלוי במטרות שלכם מהאימון ומה אתם רוצים להשיג מהגיינר

לגיינרים הנמכרים ביותר לחצו כאן >>