משלוח חינם תמיד בכל הזמנה  |     עסקה בטוחה: התחרטת? תחזיר!

התחברות למועדון VIP

מייל:

סיסמא:

שכחתי סיסמא
לא VIP? לחץ להצטרפות בחינם!
סל הקניות שלי ערוך סה"כ: 0   ₪ לקופה
 
 

חדשות ומבצעים

כתבות

ספרו עלינו

בטא אלנין

בטא אלנין להעלאת מסת השריר והורדת אחוזי השומן, לאורך זמן

 

 

את העובדה כי חומצות האמינו הן אבני היסוד לתהליך בנייה וסנתוז החלבונים בגופנו, היותן אחראיות על סינתזה של הורמונים, מתווכים עצביים וחיוניות כל כך לאיזונה של מערכת החיסון, רובנו כבר יודעים. הפעם, בחרנו לספר לכם על חומצת אמינו אותה לא כולם מכירים ושמה בטא אלנין. למעשה, בדרך כלל, מדריכי כושר ויועצי תזונה מומחים, עוסקים בחומצות אמינו חיוניות אותן גופנו לא מסוגל לייצר בעצמו, זאת בכדי לדעת את המקורות והמזונות מהם עלינו לקבל חומצות אמינו אלה, בכדי שלא יווצר חוסר בגוף.

 

 

בטא אלנין היא חומצה אמינית שאינה חיונית - אותה הכבד מייצר בעצמו וניתן גם לצרוך אותה מבשר, מעוף ומהודו. החוזק של חומצת האמינו בטא אלנין הוא בהיותה גומרת לעלייה במולקולה הנקראת קרנוזין. הקרנוזין הוא חומר המצוי במוח, בשרירי השלד, בעור, בלב ובקיבה. יש לו כמות גדולה של נוגדי חמצון וכאשר אנו מעלים את רמות הקרנוזין בגוף היכולת הגופנית שלנו עולה וכך גם הביצועים  הספורטיביים שלנו. הסיבה לכך היא משום שהקרנוזין מסוגל לאגור כמות גבוהה של חומצות חלב (גורמות להתכווצות של השרירים), ובכך להפעיל אנזימים שתפקידם למנוע התכווצות של השרירים. בנוסף, קרנוזין מגן על התאים והרקמות בגוף מהנזק החמצוני שפעילות גופנית עלולה לגרום להם.

 

 

בטא אלנין למי זה מתאם ולמה זה חשוב?

 

מתאמני כוח, התנגדות ואנשים שמבצעים פעילות גופנית עצימה זקוקים ליותר קרנוזין בגופם. הוספה של בטא אלנין לגוף, מסייעת לשפר את הביצועים, אך קיימת חשיבות גבוהה לכמות הצריכה של חומצת האמינו בטא אלנין. לעתים, אף מומלץ לצרוך בטא אלנין בכמויות קטנות הנפרסות על כל היום. צריכה קבוע של בטא אלנין, מאפשרת לנו להגיע לעצימויות גבוהות של אימון, תוך הורדה במסת השומן ועלייה במסת השריר הרזה. יחד עם זאת, מחקרים מוכיחים כי השילוב של בטא אלנין יחד עם קריאטין יעיל יותר מאשר הקריאטין נצרך לבדו. חומצת האמינו בטא אלנין חיונית גם במצבים של תשישות ואף מפחיתה את הלחץ כתוצאה מפעילות גופנית.

 

 

צריכה של בטא אלנין ללא ספק משפרת את הקצב שבו אנו מעלים משקלים בחדר הכושר או את הביצועים שלנו למרחקים קצרים ועצימים. בדרך כלל, יש לצרוך כמות גבוהה יחסית של חומצת האמינו בין 400-800 מ״ג בין 3-4 פעמים ביום, זאת בכדי שההשפעה שלה תהיה אפקטיבית על הגוף. קיים חיסרון אחד בצריכה חיצונית של בטא אלנין כאשר אנו צורכים אותה מעבר לכמות המומלצת, והוא היותה עלולה לגרום לתחושת עקצוץ. תחושה זו אינה מסכנת, אך היא אינה נעימה ולכן חשוב להתייעץ לגבי הכמות לפני הצריכה.

 

לסיכום, מדובר בתוסף שמטרתו לבודד את ההשפעה של חומצות החלב בשרירי השלד, לשפר באופן ניכר ביצועים אנאירוביים כולל פיתוח של הגוף. בטא אלנין תומכת בבניית מסת שריר רזה לאורך זמן והורדה באחוזי השומן.

 

מוצרים הקשורים לכתבה

מותג:  ANSI

חסר זמנית

מחיר רגיל: 299מחיר מבצע: 199 משלוח חינם
מבצע: 199 ₪

מותג:  Nutri-D sport

מסייע לכוח מתפרץ בזמן האימון באישור משרד הבריאות

מחיר רגיל: 258פרטי מבצע: 99 1+1 מתנה משלוח חינם
99 1+1 מתנה