שיבולת שועל היא סוג של דגן עשיר בוויטמינים ומינרלים ביניהם סידן, אבץ, ברזל, ויטמין B1, ויטמין E ועוד.

כמו כן, שיבול שועל מכילה גם נוגדי חמצון ברמה גבוהה, חלבונים, סיבים תזונתיים ועוד. כאשר שותים שייק של אבקת חלבון עם שיבולת שועל נהנים ממגוון היתרונות הרחב של שניהם. שיבולת שועל נחשבת לבעלת ערך גליקמי נמוך, ועל כן היא תורמת לשיפור רמת הסיבולת שלנו. אכילתה מעלה את רמת הסוכר בדם בצורה מתונה ועוזרת לנו לשמור על משקל גוף מאוזן ותקין. העובדה שהיא עשירה בסיבים תזונתיים גורמת לתחושת שובע ממושכת, מורידה נפיחות ומסייעת למזון להתעכל בקלות. אם נשלב את מנת הגשה מאבקת חלבון אלפא עם שיבולת שועל כאשר הנוזל שלנו הוא חלב, חלב סויה, חלב שקדים או חלב אורז נוכל ליהנות ממגוון היתרונות שמציע שילוב זה. חלבונים בכמות גבוהה, פחמימות מורכבות ברמה אופטימלית, סיבים תזונתיים השומרים על רמת שובע לאורך זמן יסייעו לנו בתהליך בניית מסת השריר, תהליך הירידה במשקל ויתרמו לחידוש מאגרי האנרגיה בתום האימון.

 

קבלת חלבונים

 

כאשר אנו צורכים סביב האימון אבקת חלבון עם שיבולת שועל, אנו מספקים לגוף כמות גבוהה של חלבונים בתוספת חומצות אמינו אשר מסייעות לתהליכי סנתוז של החלבונים. קצב סנתזת החלבונים בגוף  עולה בין 50%-70% בסוף האימון מה שמאפשר קיום של תהליכי הבנייה אשר גם הם  מקבלים תאוצה בתום האימון. הזרמה של חומצות אמינו מאפשרת לגוף להיבנות, כמו כן, חומצות האמינו מתקנות את רקמות השרירים שנפגעו בזמן האימון ומאפשרות לגוף לחזור לפעילות במהרה ואף לעלות את דרגת הקושי מאימון לאימון. מכיון שגם אבקת חלבון אלפא וגם שיבולת השועל מכילות חומצות אמינו, קצב הזרימה שלהן יוגבר לזרם הדם מה שייסיע לשמור על תהליכים אנאבוליים ואף יתמוך בתהליך ההתאוששות של הגוף אחרי האימון.

 

קבלת פחמימות מורכבות

בנוסף לחלבונים אותם הגוף מקבל בתום האימון,  שתיית שייק של אבקת חלבון עם שיבולת שועל, מספקת לגוף פחמימות מורכבות אשר תורמות לגוף ומחזירות לו את מאגרי האנרגיה והגליקוגן.  בסוף אימון, במיוחד אימון אינטנסיבי, הגוף קולט וסופג גליקוגן ברמה גבוהה. תאי השרירים שלנו מעבירים גלוקוז בתגובה להפרשה של הורמון האינסולין. בסופו של התהליך האינסולין נקשר לתאים ונוצר מצב בו החלבונים מגיעים אל פני התאים. כך הגלוקוז עובר תהליך כימי ונשמר בתאי השרירים בתור גליקוגן. צריכה של אבקת חלבון עם שיבולת שועל מאפשרת לגוף לקבל בדיוק את מה שהוא צריך על מנת להתאושש, להתחזק ולהעלות את מסת השריר בצורה טובה.

 

אבקת חלבון עם שיבולת שועל מכילה מעט מאוד שומנים, נטולת חומרים משמרים, צבעי מאכל או ממתיקים מלאכותיים.

לצפייה בכל אבקות החלבון באתר טבע בריא