משלוח חינם תמיד בכל הזמנה  |     עסקה בטוחה: התחרטת? תחזיר!

התחברות למועדון VIP

מייל:

סיסמא:

שכחתי סיסמא
לא VIP? לחץ להצטרפות בחינם!
סל הקניות שלי ערוך סה"כ: 0   ₪ לקופה
 
 

חדשות ומבצעים

כתבות

ספרו עלינו

מגנזיום - המינרל החיוני ביותר לבריאות הגוף

מגנזיום - המינרל החיוני ביותר לבריאות הגוף

 

אחד המינרלים החשובים ביותר בגופנו בשל היותו משתתף בתהליכים פיזיולוגיים רבים הוא מינרל המגנזיום. בעיקרון את המינרל ניתן לצרוך ממזונות רבים ביניהם ירקות ועלים ירוקים, דגנים מלאים, קטניות, אגוזים, שקדים, שוקולד מריר, אבוקדו, דגים ועוד. יחד עם זאת, בעקבות תהליכי התיעוש והכנסת רכיבים שאינם בריאים למזונות השונים אותם אנו צורכים, עלול להתקיים מצב של מחסור במגנזיום אשר לטווח הארוך גורם לנזקים גופניים וחושף אותנו למחלות ותופעות לוואי רבות.

 

איך ניתן לזהות כי חסר לנו מגנזיום בגוף?

 

תסמינים ותופעות לוואי רבים עלולים לעורר חשד למחסור במינרל החיוני - מגנזיום ולכן, מפעם לפעם חשוב לבצע בדיקות דם שגרתיות. בעיות שינה,  בעיות במערכת העיכול הבאות לידי ביטוי בשלשולים או עצירויות, סחרחורות, בחילות, התכווצויות שרירים, לחץ דם גבוה ותופעות לוואי נוספות אמורים לעורר אצלנו את אותו חשד.

 

תפקידיו של המגנזיום

 

מחקרים רבים מוכיחים כי כמות אופטימלית של מינרל המגנזיום בגופנו מסייעת למנוע מחלות כרוניות כמו מחלות לב וסוכרת. יחד עם זאת, מחסור עלול לגרום לקשיי נשימה, מגרנות ואותם תסמינים אותם ציינו לעיל. הסיבות לכך הן בעקבות היותו של המגנזיום משתתף בתהליכים שונים. ראשית כל, מינרל המגנזיום מסייע למנוע היצמדות של טסיות הדם אחת לשנייה, מה שפעם אחת מונע היווצרות קרישי דם ופעם שנייה יעיל להסדרת קצב הלב ואיזון לחץ הדם. שנית, למגנזיום תפקיד חשוב וחיוני במערכת השרירים. הוא מסייע להרפות את השרירים ולכן מסייע בהקלה במצב של שלשול. מתחים נפשיים ולחצים המלווים את אורח החיים המודרני, עלולים לגרום לכיווצים וכאבים בצוואר ובכתפיים, לכאבי ראש, מיגרנות ובעיות שינה. זו גם הסיבה מדוע מינרל המגנזיום חשוב כל כך עבור ספורטאים המבצעים באופן קבוע פעילות מאומצת. המגנזיום יעיל למנוע מצב של שרירים תפוסים.

 

כמה לצרוך ממנו?

 

מכיון ויש סינרגיה בין מינרל המגנזיום למינרל הסידן, היחסים ביניהם חייבים להיות מאוזנים. המגנזיום אמור להיות ביחס של 50% מרמת הסידן אותה אנו צורכים (קיראו עוד על סידן אלמוגים). הכמות האופטימלית הינה 350 מ״ג מגנזיום ביום, אך שוב חשוב לצרוך כמות כפולה של סידן, בכדי לשמור על האיזון. ההמלצה הרפואית דוגלת בצריכה של מגנזיום בשילוב עם ויטמין B6, שכן ויטמין זה מעלה את הזמינות של המגנזיום בגופנו ומסייע להפחית תופעות שונות כמו בעיות שרירים ובעיות במתן שתן. יחד עם זאת, צריכה של מולטי ויטמין תספק לגוף את כמות המגנזיום המומלצת ובשילוב של מינרלים וויטמינים נוספים גם תעלה את רמת ספיגתו בגופנו. גם עבור ספורטאים שעלולים לסבול ממחסור במינרל החשוב ביותר לקיום תהליכי התאוששות מומלץ לצרוך מולטי ויטמין לספורטאים.

 

תגיות:
 

מוצרים הקשורים לכתבה

מותג: 

מגנזיום אוקסיד 520 מ"ג חזק במיוחד! 3 חבילות מגנזיום איכותי במחיר חסר תקדים עם התחייבות למחיר הנמוך בישראל!

מחיר רגיל: 297פרטי מבצע: 109 1+2 מתנה משלוח חינם
109 1+2 מתנה

מותג:  Nutri-D sport

תוסף חובה לכל ספורטאי המותאם במיוחד לעוסקים בפעילות גופנית מאומצת

מחיר רגיל: 178פרטי מבצע: 89 1+1 מתנה משלוח חינם
89 1+1 מתנה

מותג:  Nutri-D sport

התוסף הפופולארי המסייע להחלמה וריפוי השריר עכשיו במבצע חסר תקדים למזמינים דרך האתר: קנה 1 קבל 1 מתנה!

מחיר רגיל: 158פרטי מבצע: 79 1+1 מתנה משלוח חינם
79 1+1 מתנה