משלוח חינם תמיד בכל הזמנה  |     עסקה בטוחה: התחרטת? תחזיר!

התחברות למועדון VIP

מייל:

סיסמא:

שכחתי סיסמא
לא VIP? לחץ להצטרפות בחינם!
סל הקניות שלי ערוך סה"כ: 0   ₪ לקופה
 
 

חדשות ומבצעים

כתבות

ספרו עלינו

הידעת: שימוש באבקת חלבון זאת רק חצי עבודה

כל השיטות לבניית והגדלת השריר באופן בטוח, יעיל ומהיר

 

 

אם בשנת 2002 דיווחו כ30% מהמתאמנים שהם צורכים אבקת חלבון, הרי שבשנת 2015 מדווח על כך שלמעלה מ-80% מהמתאמנים בחדרי הכושר צורכים אבקות חלבון.

בשנים האחרונות עלתה המודעות לכך שצריכת אבקת חלבון היא אמנם המרכיב העקרי ביותר לבניית שריר אך היא לבדה איננה מספיקה על מנת להגיע לתוצאה הרצויה.

 

 

הדוגמא הטובה ביותר תהיה אם נשווה את אבקת החלבון לבניית שריר כמו לבלוקים לבניית בית.

על מנת לבנות בית אנו חייבים להשתמש בבלוקים לבניית השלד וזה באמת המרכיב העקרי, אך אנו זקוקים לחומרים נוספים על מנת להפוך את אותם הבלוקים לבית של ממש: בדיוק כמו בגוף, אנו נזדקק ליסודות מברזל שיחזיקו את הבית, מלט שיחבר את הבלוקים, תשתיות ביוב, צבע, חשמל, ריצוף, מים ועוד...

בכתבה הבאה נסקור את התוספים שישלימו את מלאכת בניית השריר ויהפכו את העבודה בחדר הכושר ליעילה יותר, נכונה יותר ומהירה יותר

 

 

הרכיב הראשון: חומצות אמינו

 

 

 

חומצות אמינו הן אבני הבניין של הגוף. הן אחראיות למקסם את תהליך הספיגה ותהליך ההתפתחות של מערכות רבות בגוף ובעיקר של העצמות והשרירים.

רק כאשר יש בגוף את כמות חומצות האמינו שהוא צריך, רק אז הוא יכול להפוך את החלבון לשריר.

קיימות בגוף 22 חומצות אמינו, שמתחלקות ל2 קבוצות: חומצות אמינו חיוניות אשר הגוף אינו מצליח לייצר בעצמו וחומצות אמינו לא חיוניות אותן הגוף מייצר באופן טבעי כאשר הפופולאריות והיעילות ביותר הן כמובן BCAA.

 

 

BCAA - חומצות אמינו החשובות ביותר

 

 

BCAA הן מקבץ של 3 חומצות אמינו קריטיות ששמם לאוצין, איזו לאוזין ואלין.

תפקידם של חומצות האמינו הוא לבנות, לשקם ולתחזק את השריר. הן מסייעות להתאוששות תאי השריר כתוצאה מאימונים מאומצים ומספקות אנרגיה רבה לבנייתו.

לכל אחת מחומצות האמינו תפקיד מכריע וכאשר הן עובדות בשילוב ובשיתוף פעולה ניתן להגדיל את מסת השריר

למידע נוסף על BCAA - קרא כאן

לצפייה בקטגורייה -  לחץ כאן

 

 

בטא אלאנין - חומצת אמינו לשיפור הביצועים

 

הבטא אלנין הינה חומצת אמינו אותה הגוף מייצר בעצמו אך כאשר אנו נמצאים בפעילות גופנית עצימה כמו הרמת משקולות, לא בכמות מספקת. תוסף בטא אלנין מוביל למצב של עלייה בחומר הנקרא קרנוזין. אותו חומר בולם את תנועת החמצון המוגברת בזמן אימון מה ששומר על התאים והרקמות שלנו ומונע מתהליכים קטבוליים להתרחש.

 

במקביל, לחומר יש את היכולת לאגור כמות גבוהה של חומצות חלב המתווספות בשרירים ובכך אנו יכולים לשמור על פעילות במאמץ גבוהה לאורך זמן, הרבה יותר זאת בהשוואה אם לא היינו צורכים את התוסף. תוסף בטא אלאנין למעשה מייעל את הביצועים שלנו בזמן האימון, שומר על הגוף חד, אנרגתי, ממוקד וזאת מבלי לפגוע בתהליכי ההתאוששות להם הוא זקוק אחרי האימון. תוסף בטא אלאנין יסייע בעליית מסת השריר ויגרום לשינוי מהותי בכמות המשקל אותו נהייה מסוגלים להרים בין אימון לאימון. 

 

ממריצים / קדם אימון - Pre Workout

 

 

משפרי הביצועים או בשם המקצועי Nitric Oxide הפכו להיות הלהיט החם ביותר בקרב המתאמנים בחדר כושר והעוסקים בפעילויות ספורטיביות מאומצות. צריכת מנה של קדם אימון לפני הפעילות, תגביר את הכוח והסיבולת בשעת האימון.

ישנם מוצרים טבעיים ובטוחים לשימוש אשר יגרמו לאימון שלכם להיות הרבה הרבה הרבה יותר עוצמתי ויסייעו לכם להגיע לביצועים מקסימאלים בשעת הצורך. חשוב ביותר לוודא שהמוצר שקונים נמצא בפיקוח ובאישור משרד הבריאות. 

למידע נוסף על פורמולות קדם אימון - קרא כאן

לצפייה בקטגורייה - לחץ כאן לחץ כאן

 

 

שורפי שומן לחיטוב והרזיה

 

 

בדומה לממריצים, גם שורפי השומן שינו את האופן שבו התרגלנו להלחם באותם אחוזי שומן בעייתיים ובאותם מצבורי שומן בטניים עקשנים...

המהפכה בתחום התחילה בעיקר עקב התגלית שרכיב ה CLA שאותו הגוף כמעט ולא יכול ליצר לבדו - מסייע לשריפת שומן מהאזורים בהם הצטבר שומן.

ניתן לצרוך את ה CLA בצורתו הטהורה וניתן גם לצרוך אחת ממגוון פורמולות שורפי שומן. הפורמולות מבוססות על CLA אך בשילוב עם מרכיבים נוספים מצליחים לשרוף את השומן במהירות רבה יותר. גם בקטגוריה זאת חשוב להקפיד שלמוצר שקונים יש את אישור משרד הבריאות.

למידע נוסף על שורפי שומן - קרא כאן

לצפייה בקטגורייה - לחץ כאן לחץ כאן

 

קריאטין

 

 

קריאטין היא חומצת אמינו המוכרת מכולם. הגוף מייצר בעצמו את הקריאטין בכמויות מצומצמות.

תפקידו של הקריאטין הוא לשמר את האנרגיה בתוך התא וכך למעשה לגרום לתאים להיות חזקים יותר ויעילים יותר ובצורה ישירה להפוך להיות שריר חזק וגדול יותר.

הקריאטין עשוי לתת מעט מרץ לפני אימון (בעיקר אם הוא משולב עם סוכר ענבים) ויכול לסייע להתאוששות מהירה יותר לאחר האימון אם מכניסים אותו לתוך שייק החלבון מייד בתום הפעילות הגופנית

הקריאטין אינו יכול להחליף ממריץ קדם אימון אך בהחלט יכול לתרום לאימון אינטנסיבי יותר.

למידע נוסף על קריאטין - קרא כאן

לצפייה בקטגורייה - לחץ כאן

 

 

גלוטמין

 

 

גלוטמין הוא חומצה אמינית אשר מעודדת את המוח לשמור ולהגדיל את מסת השריר.

היא מסייעת למוח לייצר תהליכים אנאבולים לצורך בניית השריר על ידי חידוש מאגרי הגליקוגן ובולמת מצבים של הרס השריר.

למידע נוסף על גלוטמין - לחץ כאן

לצפייה בקטגוריה - לחץ כאן

 

אומגה 3 - כמוסות שמן דגים

 

 

חומצות שומן מסוג אומגה 3 מייעלות את תהליך בניית מסת השריר בשתי דרכים:
האחת, אומגה 3 מאפשרת גמישות פיזית של התאים, הגמישות מאפשרת גדילה מהירה יותר של השריר באותם מספר חזרות ומאפשרת להעלות את משקל המשקולות אותם אנו דוחקים. כולנו מבצעים מתיחות לגמישות השריר לפני האימון אך יש חשיבות עליונה בצריכת כמוסות שמן דגים.
כמו כן, אומגה 3 משמן דגים מסייעת לריכוז גבוה יותר, שינה טובה יותר, מנוחה איכותית והחשוב מכל, אומגה 3 ממקור של שמן דגים הוכחה במחקרים כמעלה את האפקט האנאבולי בזמן האימון .
 

למידע נוסף על אומגה 3 - לחץ כאן

 

 

מעודד טסטוסטרון טבעי (הורמון גדילה)

 

 

 

הטסטוסטרון זהו ההורמון הגברי אשר אחראי על גדילת הגוף. הוא מיוצר בקצב המוגבר ביותר בגיל ההתבגרות כאשר הגוף שלנו נמצא בשיא התפתחותו ועם השנים (מגיל 18 לערך), קצב הייצור שלו מוחלש, זאת הסיבה שעומדת מאחורי הטענה שבגיל ההתבגרות יש לנו את התנאים האופטימלים לבניית שריר.

צריכה יום יומית של צמח הטריבולוס לפני השינה מעודדת את הגוף לחזור ולהפריש באופן טבעי את הורמון הגדילה. צמח הטריבולוס הינו 100% טבעי ומאושר לשיווק ע"י משרד הבריאות, בטוח לשימוש ואין לו תופעות לוואי.

למידע נוסף על הטריבולוס - לחץ כאן

 

 

שייק בריאות - הלהיט הבריא בתחום הפיתוח הגוף

 

 

התוספת הטבעית לאבקת החלבון והתרומה המושלמת להתפתחות הגוף, איזון המערכות, לניקוי הרעלים והמתכות. שתיית שייק בריאות חייבת להיות חלק קבוע מהבוקר של כל ספורטאי ובמיוחד למי שמבקש מגופו להגיע לביצועים מקסימאלים.

חשוב להקפיד שהשייק יכלול בתוכו ספירולינה אשר עשירה בחלבון ומצויינת לבניית שריר. 

למידע נוסף על שייקים ירוקים - לחץ כאן

 

 

מגנזיום

 

 

המגנזיום נמצא כמעט בכל איבר בגוף שלנו, ותורם לבניית התאים ולכוח השריר. רבים לא מודעים לכך אך לאחר אימון אינטנסיבי הגוף מפריש בשתן כמות גדולה של מגנזיום ולכן יש חשיבות גדולה להחזיר לגוף את המגנזיום שהופרש בסיום האימון

למידע נוסף על מגנזיום - לחץ כאן

 

 

פציעות וכאבי אימון

 

 

פציעות וכאבים הם בדיוק כמו שפיכה מוקדמת, כולם סובלים מזה אבל אף אחד לא מדבר על זה.

נתחיל בכך שנסכים על כך שמטרת האימון היא לפצוע את השריר על מנת שבעת המנוחה הוא יחלים ויבנה את עצמו בצורה טובה וגדולה יותר. מכאן המסקנה החד משמעית שכוווולם סובלים מכאבים ופציעות ברמות אלו או אחרות.

הדרך היחידה להתמודד עם אותם כאבים היא לטפל בהם. הדרך הנכונה לבנות שריר היא לרפא אותו כמה שיותר מהר. האחריות והחובה להתמודד עם אותם מכאובים חלה על המתאמן והדרך היעילה ביותר היא באמצאות תוספי תזונה אשר נועדו למטרה זו 

למידע נוסף על כאבים ופציעות - לחץ כאן

 

 

קפאין

 

 

כאשר גופנו נמצא בעת מאמץ גופני עצים, הוא משתמש במאגרי האנרגיה הנמצאים בשרירים ובפעילות עצימה במיוחד גם במאגרי הכבד. צריכת קפאין מסייעת לגוף לעכב את השימוש באותם מאגרי הגליקוגן שלמעשה מוגבלים, ומעודד ניצול שומנים מוגבר בתור אנרגיה. יחד עם זאת, קפאין הוכח כמעורר את תפקודה של מערכת העצבים ומפחית בתחושת הכאב בזמן מאמץ.

לצפייה בקטגוריה - לחץ כאן

 

 

מולטי ויטמין לספורטאים

 

 

צריכה של מולטי ויטמינים תסייע לנו לתחזק את הגוף, לפתח את מסת השריר, לשמור על הגוף במשקל מאוזן, לשקמו אחרי האימון ואף לשפר את הביצועים שלנו. בזמן האימון הגוף מאבד מלחים רבים בזיעה, נמצא במצב של מתח ולכן נוגדי החמצון הנמצאים במינונים אופטימליים בתוספי המולטי וויטמין יסייעו לעלות את תהליך הפקת האנרגיה, ישפרו את זרימת הדם והביצועים שלנו, יבלמו את תהליך ההזדקנות שהגוף עובד, יאזנו את העומס שמופעל על הכבד וישפרו את רמת הספיגה של הגוף. 

למידע נוסף על מולטי ויטמין - לחץ כאן

 

 

לסיום, כל אחד מאיתנו בוחר להתאמן באופן שונה לחלוטין עם דגש על שמירת תוכנית האימונים אותה בנינו עבורנו ובשילוב המטרות אותן הצבנו לעצמנו בתחילת הדרך.

חלק מאיתנו מעוניינים לרדת במשקל הגוף ולשמור על כך בכל מחיר, אחרים מעוניינים להימנע מחוסרים תזונתיים ויש מאיתנו גם את אלה שעלייה במסת השריר חשובה להם מאין כמוה.

רכישה אקראית של תוספי תזונה איננה נותנת דבר, אך אם תלמדו להקשיב לגוף שלכם, לשלב את התוספים השונים המותאמים לספורטאים לסוג הפעילות הגופנית שאתם מבצעים, למטרות שהצבתם לעצמכם ולמבנה הפיזיולגי שלכם, תוכלו למקסם את יתרונתיהם של אותם תוספים איכותיים, להנות מביצועים מרשימים ואף לשמור על משקל גוף תקין ומאוזן לאורך זמן.

בנוסף, תוספי תזונה לספורטאים מטרתם לשמור על מאגרי האנרגיה, לתמוך בתהליכי התאוששות אופטימליים ולמנוע מצב של חוסרים בגוף. תוספי תזונה מסוימים יגרמו לכם לחוש אנרגתיים יותר, חיוניים, בריאים ואפקטיביים הרבה יותר. בחרנו עבורכם את ההרכבים הייחודיים, העוצמתיים והמובחרים ביותר בכדי לאפשר לגוף שלכם להנות משלל היתרונות של האבקות, הטבליות והמוצרים השונים. 

 

מוצרים הקשורים לכתבה

מותג:  Nutri-D sport

אבקת חלבון אלפא 26 גרם חלבון טהור למנה, 69 מנות הגשה ללא תוספת סוכר ופחות מ1% שומן | מחיר בלעדי למזמינים דרך האתר בלבד. הטבות לבחירה + שליח אישי עד הבית/העבודה חינם

מחיר רגיל: 329מחיר מבצע: 249 שליח עד הבית חינם
מבצע: 249 ₪

מותג:  Nutri D

מבצע בלעדי למזמינים דרך האתר: אומגה 3 במבצע חסר תקדים! קנה אחד קבל את השני מתנה! (סה"כ 400 כמוסות) התחייבות למחיר הנמוך בישראל!

מחיר רגיל: 258פרטי מבצע: 129 1+1 מתנה משלוח חינם
129 1+1 מתנה

מותג:  Nutri-D sport

BCAA חומצת האמינו החשובה מכולם המסייעת להגדלת מסת השריר ולהתאוששות מקסמאלית

מחיר רגיל: 249מחיר מבצע: 139 משלוח חינם
מבצע: 139 ₪

מותג:  Nutri-D sport

שורף השומנים הנמכר בישראל מכיל 100% רכיבים טבעיים ובאישור משרד הבריאות

מחיר רגיל: 299מחיר מבצע: 199 משלוח חינם
מבצע: 199 ₪