מהו השורף שומן המומלץ ביותר על מנת לחטב את הגוף ולשמור על התוצאה לאורך זמן?

במשך השנה אנו נחשפים לסוגים שונים של מוצרי דיאטה והמכנה המשותף לכולם הוא ההבטחה ״לרדת במשקל הגוף בצורה טבעית ומהירה״. ובכן, כמובן שבכדי שהגוף יתחיל בפעולת שריפת השומנים על ידי ניצול מוגבר של אנרגיה, עלינו לשלב יחד עם תהליך הירידה במשקל, שריפת השומנים וחיטוב הגוף גם ביצוע פעילות גופנית שתבחר בהתאם למטרות שנציב לעצמנו, ובניית תפריט תזונתי עשיר ומאוזן שגם הוא יתוכנן בקפידה.

אז נכון, יש לא מעט מוצרים בשוק שהקשר בין ההבטחה המנוסחת על גבי המוצר לבין התוצאות רחוק שנות אור ממבחן המציאות, לכן בחרנו להציג בפניכם את הדרך הנכונה לבחור בשורף שומן שבאמת יעשה עבורכם את העבודה ויסייע לכם להשיג מראה גוף מחוטב ובאמת יעודד את תהליך המסת השומן שזו בעצם המטרה העיקרית של כולנו.

להזמנה ישירה של שורפי שומן טבעיים - לחצו כאן

אז מדוע אנו זקוקים לשורף שומן חזק?

בואו פעם אחת ולתמיד נודה באמת: 99.9% מאיתנו קם ב-6 בבוקר לחדר הכושר או גורר עצמו לאימון בפארק אחרי שהוא העביר משמרת נוספת במקלחות לילדים מסיבה אחת והיא לשרוף שומנים. ברגע שאנחנו שורפים אנרגיה, כל שאר המטרות מושגות על הדרך.

כולנו רוצים אחוזי שומן נמוכים, כולנו רוצים קוביות בבטן וכולנו רוצים שיספרו לנו כמה טוב אנחנו נראים. תהליך שריפת השומן המכונה בשפה המקצועית ״ליפוליזה״, מתבצע כאשר הגוף מפרק חלקיקים שמאוחסנים בתאים של השומן והשריר הוא זה שמנצל את אותם חלקיקים לניצול אנרגתי.

לעומת זאת, בזמן שאתם מבצעים פעילות גופנית, הגוף גם שורף פחמימות, זאת הרבה הרבה לפני שהוא שורף שומנים לפחות בתחילת האימון. השומן שנשרף בזמן האימון, נשרף ברמה נמוכה וככל שהאימון ארוך יותר, נשרפים יותר שומנים. זו הסיבה שאתם זקוקים לשורף שומן חזק שיעודד את התהליך ויסייע לכם בתהליך החיטוב, שכן רובנו לא מתאמנים אימון שעולה על שעה, שאלו למעשה האימונים בהם השומן נשרף.

בחורה לפני ריצה

כיום בשוק ישנם 2 שורפי שומן מומלצים עיקריים שמוכחים מחקרית:

הראשון הוא כמובן הל-קרניטין שהוכתר בעשור האחרון כשורף השומן שהוביל את המהפכה הגדולה בתחום

והשני היא ה CLA שהתעייפנו כבר לקרוא את כל המחקרים שבוצעו על חומר זה אך המכנה המשותף הוא המסקנה החד משמעית שהתרומה שלו לשריפת השומן היא אדירה!

החדשות המרעישות ביותר הגיעו דווקא כאשר חיברו את החומרים האלו בפורמולות ייעודיות, וכך, בצירוף רכיבים פעילים נוספים הצלחנו לקבל שורפי שומן ברמה הגבוהה ביותר, כאשר נכון להיום שורף השומן הכי יעיל והכי פופולארי הוא הליפו מקס שמכיל את כל הרכיבים אשר מדרגים אותו בראש פירמידת שורפי השומן והירידה במשקל.

להזמנה ישירה של שורפי שומן טבעיים - לחצו כאן