משלוח חינם תמיד בכל הזמנה  |     עסקה בטוחה: התחרטת? תחזיר!

התחברות למועדון VIP

מייל:

סיסמא:

שכחתי סיסמא
לא VIP? לחץ להצטרפות בחינם!
סל הקניות שלי ערוך סה"כ: 0   ₪ לקופה
 
 

חדשות ומבצעים

כתבות

ספרו עלינו

עשב חיטה

עשב חיטה הוא אחד ממזונות העל אליהם התוודענו בשנים האחרונות. הוא מכיל 70% כלורופיל ועל כן מציע יתרונות בריאותיים רבים למי שמשלב אותו בתזונה היומית.


מהו הכלורופיל ומדוע הוא תורם רבות לבריאותנו?

כלורופיל הוא הפיגמנט שמעניק לצמחים את הצבע הירוק, ולא רק את הצבע אלא גם את היכולת לבצע פוטוסינתזה, כלומר להמיר פחמן דו חמצני ומים לגלוקוז, וזאת באמצעות אנרגיית אור השמש. מאחר שעשב חיטה מכיל כאמור 70% כלורופיל הוא מכונה לעתים גם "אבקת שמש טהורה" ואכן הוא מהווה מקור אנרגיה מרוכז ואפקטיבי.

סיבה נוספת להשפעה המיטיבה הרבה של הכלורופיל, ובהתאם גם עשב החיטה, על גופנו היא שכלורופיל דומה מאוד להמוגלובין - הם נבדלים ביניהם באטום אחד בלבד (מגנזיום בכלורופיל וברזל בהמוגלובין). הדמיון הרב מבטיח ספיגה מהירה ויעילה של הכלורופין בדם והשפעה מרבית.

מה עוד מכיל עשב חיטה?

בנוסף לכלורופיל מכיל עשב חיטה גם כמויות נכבדות של ויטמין E, ויטמין C, ויטמין K, בטא קרוטן, מינרלים חיוניים כגון אבץ, אשלגן, מגנזיום, סידן וברזל, וכן 17 חומצות אמינו חשובות כולל חומצות אמינו חיוניות כגון ואלין, לאוצין, איזולאוצין, תראונין, מתיונין ופנילאלנין;

כמו כן יש בעשב חיטה אנזימים יקרי ערך עבורנו דוגמת עמילאז, טרנסהידרוגנז, ליפאז, אס.או.די, ציטוכרום אוקסידז ופרוטאז, וכן פלבנואידים רבים המהווים נוגדי חמצון רבי עוצמה.

ההשפעות העיקריות של עשב חיטה

* נטרול רדיקלים חופשיים - רדיקלים חופשיים הם מבנים כימיים שנמצאים באופן טבעי בגוף האדם אולם זיהום אוויר, תזונה שכוללת כמות גדולה מדי של מזון מעובד, מזון מטוגן ומזון שרוף (כלומר הושאר יותר מדי זמן בתנור או על הגריל), חשיפה לחומרי הדברה ושאר כימיקלים מזיקים, חשיפה לא מבוקרת לשמש, עישון וקרינה על סוגיה השונים גורמים להיווצרות כמות גדולה מדי של רדיקלים בגוף, והתוצאה: הזדקנות מואצת, סיכון רב יותר להיווצרות תהליכים סרטניים ופגיעה במערכת החיסון. ויטמין C ו-ויטמין E הם אנטי-אוקסידנטים אפקטיביים מאוד וגם הפלבנואידים שבעשב תורמים למלחמה ברדיקלים החופשיים המסוכנים.

* מניעת אנמיה - הכלורופיל כאמור דומה מאוד להמוגלובין ועל כן עשב חיטה מומלץ למי שסובל מאנמיה או שבתזונה שלו אין מספיק ברזל.

* שיפור זרימת הדם - גם כן בזכות הדמיון בין כלורופיל להמוגלובין.

* ניקוי רעלים יעיל יותר - בזכות התמיכה בכבד.

* שיפור מראה העור - ויטמין E תורם לשיפור מראה העור בזכות נטרול הרדיקלים החופשיים והסיוע לשימור הלחות האצורה בתאי העור באופן טבעי. חומצת האמינו ארגינין מגבירה את ייצור האלסטין והקולגן ובכך מסייעת לחידוש תאי העור ולמראה גמיש וחלק יותר.

* הגברת הערנות, הריכוז והחדות - בעיקר בזכות חומצת האמינו גלוטמין.

* חיטוי פצעים - שכן הכלורופיל מעכב התפתחות מושבות חיידקים.

* עיכול טוב יותר - בזכות האנזימים ליפאז, עמילאז ופרוטאז.

* חיזוק שריר הלב - בזכות האנזים טרנסהידרוגנז.

* שיפור ההשפעות החיוביות של פעילות ספורטיבית - הן בזכות שיפור זרימת הדם, והן בזכות חומצות האמינו החיוניות ובפרט ואלין, איזולאוצין ולאוצין שמפחיתות את רמת העייפות תוך כדי האימון ומסייעות לבניית שריר יעילה יותר בתום האימון.

* היגיינת פה טובה יותר - בזכות הפעילות האנטי חיידקית של הכלורופיל.

* חיזוק הזרע הגברי - חומצת האמינו ארגינין משביחה את הזרע הגברי ומפחיתה את הסיכון לאין אונים או בעיות פוריות הקשורות לגבר.

* תמיכה בתהליכי טיפול בסוגים שונים של סרטן - בזכות הפעילות האנטי-אוקסידנטית והעלאת רמת הכדוריות האדומות בדם.

איך לצרוך את עשב החיטה?

הדרך הנוחה ביותר היא לרכוש אבקת עשב חיטה ולהכניס אותה לבלנדר עם מעט מים. ניתן להוסיף גם מיץ מפירות על מנת להקל על הלגימה (שכן הטעם של עשב החיטה מרוכז מאוד).

השימוש המומלץ הוא רבע כוס מיץ עשב חיטה מיד לאחר שמתעוררים בבוקר והימנעות משתייה ואכילה במשך שעה.

 

תגיות:
 

מוצרים הקשורים לכתבה