משלוח חינם תמיד בכל הזמנה  |     עסקה בטוחה: התחרטת? תחזיר!

התחברות למועדון VIP

מייל:

סיסמא:

שכחתי סיסמא
לא VIP? לחץ להצטרפות בחינם!
סל הקניות שלי ערוך סה"כ: 0   ₪ לקופה
 
 

חדשות ומבצעים

כתבות

ספרו עלינו

מה מונע מכם לרזות - כל הטעויות של לפני ואחרי הדיאטה…

מה מונע מכם לרזות - כל הטעויות של לפני ואחרי הדיאטה…

 

 

כולנו כבר הצלחנו להבין שעודף משקל מסכן חיים וכי כדי לרזות עלינו לשלב תכנית מסודרת הכוללת פעילות גופנית ותזונה נכונה תוך התרחקות מכל מה שמכיל כמויות גדולות של שומן רווי וסוכרים. הרי גם אם נרוץ 3 פעמים בשבוע, 10 קילומטרים בכל פעם בקצב של 4.5 דקות לקילוטר אך התזונה שלנו תהיה מורכבת מבורקסים, קינוחים, גלידות, פיצות וצ’יפס, לא ממש נצליח להוריד באחוזי השומן, בטח שלא במשקל ולא נגיע לשום מקום. איפה הבעיה? לעתים אנו עושים הכל לפי הספר, עובדים לפי תכנית אימונים, אוכלים מה שהתזונאית או הדיאטנית אמרו לנו, מצליחים בשלב ראשוני להוריד בין 1-3 קילוגרמים בחודש, אך בשלב כלשהוא זה נהייה קשה ואפילו יש מאיתנו לא מעט שנופלים וחוזרים אחורה. כמובן שמי שבוחר ללכת על תהליך הרזיה הדרגתי, שלב אחר שלב הולך בדרך הבטוחה מה שנקרא שכן מצד אחד הירידה שלו מבוקרת, הוא לא מאבד מהערכים התזונתיים החשובים שיש במזון זאת משום שהוא לא מוותר על המזונות החיוניים, אין פציעות ספורט אשר מעכבות אותו בירידה במשקל ובכל זאת, יש טעויות או סיטואציות שמונעים מאיתנו להמשיך הלאה. כן זה נכון, לרדת במשקל זה מאוד קשה, לשמור על המשקל הרצוי זה קשה עוד יותר, אך מי מאיתנו שיחליט לאמץ הרגלי תזונה כחלק בלתי נפרד מאורח החיים שלו צפוי לשמור על משקל גופו החדש, התקין והמאוזן לאורך שנים רבות. 

 

 

 

הנה כמה טיפים שיכולים לעזור לכם…

 

 

אל תכניסו את האויבים שלכם הביתה

 

לא סתם המשפט הזה הפך לססמא של כל מאמן כושר או יועץ תזונה. מה שאין בבית פשוט לא אוכלים. האנרגיה שתוציאו על המלחמות מול המקרר והמזווה יתישו אתכם כל כך עד שלא יישאר לכם כוח להתמודד עם מה שיש שם בחוץ. הקפידו לצרוך בסופר מזונות טריים שמהווים חומר גלם וכך תכינו את האוכל שלכם בעצמכם, תתבלו אותו בעצמכם, זה האוכל שאתם צריכים לאכול כדי להפוך את הדיאטה לאורך חיים כי אף אחד לא יכול להיות בדיאטה כל חייו. הרעיון הוא להימנע ממוצרים המכילים כמות גדולה של רכיבים משמרים, צבעי מאכל ושומני טראנס. 

 

 

 

לפני שאתם מכניסים משהו לפה תשאלו את עצמכם- האם זה חיוני לי?

 

מודעות עצמית היא אחד הדברים הכי חשובים בדרך לירידה במשקל וגם אחריה. משפטים כמו ״מה כבר חתיכת עוגת גבינה פצפונת תעשה לי״, ״שמרתי כל השבוע, בשבת מותר לי לאכול מה שבא לי״, ״אני חייב משהו מתוק״ נועדו כדי לשבור אתכם. גם אם החלטתם שכן בא לכם להתפנק ולפרגן לעצמכם במשהו שנמצא הרחק מהתפריט שלכם, זכרו תמיד שעליכם לחזור למסלול ולשכוח ממה שהיה. 

 

 

 

מטרות, מטרות, מטרות

 

אחת הדרכים להפוך את הרגלי התזונה לחלק בלתי נפרד מהחיים שלכם הינה להציב לעצמכם מטרה בכל חודש מחדש. הגדירו לעצמכם מטרה בתהליך הירידה במשקל למשל: החודש אני רוצה לרדת 800 גרם. הגדירו לעצמכם מטרה בפעילות הגופנית שבחרתם למשל: החודש אני מעלה 500 מטר בריצה שלי וכדומה. הצבת מטרות תסייע לכם להתמיד, להיות גאים בעצמכם ולהמשיך הלאה. 

 

 

אוכל זה התמכרות- חתכו את כל מה שמיותר

 

שיטת השלבים לא תעזור למי מכם שמעוניין להוריד כמות גדולה של קילוגרמים. הדבר הנכון והטוב ביותר גם בשביל עצמכם וגם בשביל הגוף שלכם הוא פשוט לסלק את כל מה שמיותר ולהימנע מלצרוך אותו. 

 

 

שלבו דברים שאתם אוהבים

 

חפשו את הדברים הבריאים שאתם אוהבים או את המתכונים שעושים לכם טוב ושלבו אותם בתזונה שלכם. אם קשה לכם בלי המתוק, הקפידו לשלב מנת מוזלי קטנה עם הפירות האהובים עליכם ועם כפית סילאן, אפו עוגת גבינה דלת שומן עם כמות קטנה מאוד של סוכר לסוף השבוע ופנקו את עצמכם מדי פעם בדברים שעושים לכם טוב. המטרה הינה להמשיך הלאה ביום שאחרי, להקפיד להמשיך לעשות את האימון שלכם ובמהלך השבוע להימנע מדברים שיגרמו לכם שוב לעלות במשקל. 

 

 

לסיכום, כשעוסקים בשמירה על משקל גוף תקין הכל משחק של איזון, של דרך חיים ואימוץ הרגלים שמתאימים לאורח החיים שלכם. יצירת הרגלים חדשים לחיים היא זו שמאפשרת ליצור שינוי אמיתי, מהותי וחזק אצלנו, להנות מדרך חיים חדשה ולהוציא מהראש שלנו מחשבות כמו ״לשמור על המשקל זה עונש״ או ״למה שאני ימנע מעצמי לאכול את מה שטעים, חיים פעם אחת״. מי שאימץ דרך חדשה מבין כי לשמור על משקל גוף תקין זו הנאה שממלאת את הגוף באנרגיות, שומרת על גופנו בריא ומאפפשרת לנו להרגיש טוב.

 

 

הנה 10 הדיברות לשמירה על משקל גוף מאוזן לאורך זמן

 

  1. צרכו יותר חלבון מפחמימה
  2. בחרו פעילות גופנית שאתם נהנים ממנה
  3. אכלו בבית ולא במסעדות
  4. הקפידו לא לאכול ארוחות כבדות בערב
  5. קזזו את המתוק ביום שאחרי 
  6. שימור לב למה שאתם אוכלים ולכמויות שאתם צורכים
  7. שמרו על מוטיבציה גבוהה ואפטימיות לאורך כל הדרך
  8. בדקו עם עצמכם כל הזמן- אני שבע?
  9. אכלו לאט, לעסו את המזון היטב
  10. אכלו ארוחת בוקר עשירה

 

מוצרים הקשורים לכתבה