אם הגעת לעמוד הזה, סביר להניח שגם את מחפשת אהבה, מחפשת זוגיות יציבה וטובה, מעוניינת למצוא את החצי השני שלך ולהתאהב. אם גם את חלק מתופעת ״הדייט הנעלם״ הפוסט הבא הוא בדיוק בשבילך שכן הוא נכתב במטרה שתוכלי סוף כל סוף להבין איך להצליח עם גברים, מה את עושה לא נכון ואיך תוכלי לשנות את זה.. בקיצור, כל הסודות אחת ולתמיד!

 

אז הנה הסיפור הדי מוכר ודי חוזר על עצמו, סיפור שקרה ועדיין קורה לכל כך הרבה נשים שכל מה שהן רוצות בחיים שלהן זו אהבה!… הוא התחיל איתך או פנה אלייך ברשת, התחלתם לדבר קצת בטלפון, נראה שיש קליק ויאללה מתחילים לצאת. אחרי דייט ראשון נפלא וקסום, הנה הגיעה לה שיחת הטלפון לה חיכית בקוצר רוח, יצאתם שוב ושוב, אבל אחרי הדייט השלישי או הרביעי הבחור נ-ע-ל-ם. השאלה היא למה?!?!

 

אז איך הראש הגברי עובד?

האמת שזה די פשוט להבנה. הדבר הראשון, הבולט, המרכזי והחשוב ביותר שעלייך לזכור- לגברים יש אופי ספיציפי המשלב תכונות כמו תחרותיות, הישגיות, אמביציה ולכן איפה שיש אתגרים-הם שם!. מטבעם גברים הם ציידים ולכן התפקיד שלך הוא לשחק אותה קשה להשגה. זה נכון תמיד, כל החיים, מעתה ועד יומך האחרון. גם כשתתחתני ממש בקרוב עלייך לזכור כי כדי שהזוגיות שלכם תאריך ימים את חייבת לגרום לגבר שלך לחזר אחרייך כל החיים ולהבין שאת ממש לא מובן מאליו. יש לך-חיים משלך, עבודה משלך, חברות משלך ועולם שלם גם בלעדיו, כך שאת ממש לא תלויה בו. אם זה עדיין לא כך, אין דבר, לאט לאט תבני את זה , אבל חשוב שתביני את זה ולפחות בינתיים תדעי שלגבר הבא שאתו תצאי את חייבת לייצר מציאות מדומה!. בעוד אנחנו הנשים כבר אחרי שני דייטים או שלושה מדמיינות את עצמנו בשמלה לבנה בדרך לחופה, הדבר היחיד שהם הגברים רואים-זה את המסלול לשם.. את הדרך, הם ממש לא חושבים על התוצאה הסופית. כל מה שהבחור איתו את יוצאת עכשיו רוצה להשיג, זה אותך… מה שמעניין אותו זה הדרך ולא התוצאה הסופית. אם הבנת את זה, את כבר בדרך למעלה…

 

בנות יקרות, חשוב שתבינו - כשגבר רוצה משהו, הוא ילך על זה עד הסוף ואם זה לא ילך בדרך שלו, הנה עוד סיבה מדוע הוא ירצה להשיג את זה הרבה יותר. לכן, אם קפצתם לסדינים הרכים אחרי דייט אחד או שניים, גם אם היה סוער ומדהים אל תתפלאי כי שיחת הטלפון מחר ממש לא צפויה להגיע.

 

למה זה בעצם קורה?

גברים רואים זוגיות באופן שונה מאיתנו הנשים. בעוד אנחנו מחפשות קשר מחייב וכמה שיותר מהר ככה יותר טוב, גברים מחפשים ריגושים, מחפשים עניין ולכן עם המחויבות מגיעה מהר מדי הם פשוט ייקחו את הרגליים ויעברו הלאה, לריגוש הבא. זה כזה פשוט. המשחק הוא כזה: עליו להרגיש שהוא קצת דחוי, ואז הוא קצת משיג אותו, שוב פעם קצת זז אחורה ואז שוב פעם משיג אותך מחדש, אם תלמדי לשחק את המשחק הזה, הוא שלך ובגדול. ככל שתלמדי לרגש את הגבר יותר, כך הוא ירצה אותך יותר ולמעשה את עושה לעצמך חיים מה זה קלים בדרך אל המטרה. חשוב כמובן לעשות את המשחק במידה ולא להגזים, אלא פשוט לגרום לו לרצות להשיג אותך בכל פעם מחדש.

 

אם את מזדהה עם דמות הבחורה המרצה, זאת שמוכנה לעשות הכל בשביל הגבר שרק הכירה אחרי אינספור גברים מטומטמים שיצאה איתם ואכזבו אותה, אותו גבר שבכלל לא יודע עדיין מה הוא חושב על הקשר הזה ולכן סופו של הקשר ממש קרוב. שלא תבינו לא נכון גם הבחורות הנקראות על ידי הגברים הביצ’יות אלה שקשות להשגה אבל לא במידה הגיונית, לרוב לא יצליחו להחזיק מעמד בקשר ארוך טווח. אז קדימה, קבלי החלטה, את בדרך למקום הנכון.