משלוח חינם תמיד בכל הזמנה  |     עסקה בטוחה: התחרטת? תחזיר!

התחברות למועדון VIP

מייל:

סיסמא:

שכחתי סיסמא
לא VIP? לחץ להצטרפות בחינם!
סל הקניות שלי ערוך סה"כ: 0   ₪ לקופה
 
 

חדשות ומבצעים

כתבות

ספרו עלינו

איך לשפר מצב רוח?

כולנו בני אדם, לכולנו רגשות, תחושות ולצערנו אין באפשרותנו ללחוץ על הכפתור שיעביר אותנו למצה בו אנו שמחים, מאושרים ומלאי חיים כל הזמן, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. כולנו גם גדלנו בבית מסוים, עם דפוסי התנהגות מסוימים, ערכים, הרגלים וספגנו המון מההורים שלנו, מהמשפחה שלנו, מהבית בו גדלנו כך שאם שמחה הייתה חלק בלתי נפרד מאזור הנוחות שלנו, מקום שנקרא בית בו אנו מרגישים או לפחות אמורים להרגיש הכי בטוח בעולם, כנראה ששמחה גם תלווה את חיינו וכך להיפך. אז לפעמים אנחנו שמחים, לפעמים עצובים, לפעמים כועסים, מאושרים, רגועים או דרוכים וההבדל בין בני האדם הוא בעיקר המינון. בעוד יש אדם שכל דבר קטן מדליק אותו ובשנייה קטנה הוא נהייה עצבני בין אם זה על פקק באמצע היום ובין אם כי מישהו זרק לו איזה מילה, יש גם אנשים שפשוט כל כך מודעים לעצמם, עד שמאוד קשה להזיז אותם מהמחשבה שלהם והם פשוט לא נותנים כמעט לאף אחד וכמעט לשום דבר לעצבן אותם. ובכל זאת, כולנו מגיעים למקומות שלא היינו רוצים להגיע לשם, לסף העצבים הזה שמבחינתנו הוא סוג של נקודת קיצון אליה ממש לא היינו רוצים להגיע והיינו אפילו שמחים לעצור עוד הרבה הרבה קודם. יחד עם זאת, יש כאלה שמוציאים את זה החוצה ויש כאלה ששומרים את זה עמוק עמוק בבטן שזו כבר בעיה נוספת בפני עצמה. השאלה היא איך לשפר מצב רוח, איך להביא את עצמי למקום שבו אני מבין כי הכעס, העצבים או חוסר השליטה לא יביאו אותי לשום מקום ואיך אני מנתב את זה למקום אחר, טוב יותר. הנה כמה טיפים שבאמת יכולים לעזור לכם…

 

היו מודעים לעצמכם שאלו את עצמכם- מה מרגיז אתכם???

קחו דף לבן ורשמו עליו את כל הדברים שמרגיזים אתכם וגם את האנשים שיכולים להוציא אתכם מדעתכם. זה יכול להיות אמא שלכם, הבוס שלכם, אחותכם הגדולה וזה יכול להיות גם פעולות ספיציפיות שמישהו עושה- טורק את הדלת בדיוק שאתם ישנים, מטגן שניצלים ב-9 בבוקר וממלא את החדר שלכם בריח של טיגון וזה כמובן גם יכול להיות תכונת אופי אצל מישהו שקרוב אליכם שמביאה אתכם לקצה כמו למשל שמישהו משקר לכם, מנסה לגונן עליכם, מעצבן אתכם בכוונה ועוד. רשמו הכל. אל תפסחו ואל תקצרו את הרשימה. לפחות עכשיו רוב הדברים שעלולים לעצבן, להכעיס, לעורר אתכם- רשומים ממש כאן לפניכם. עכשיו ליד כל פעולה, שם של מישהו או תכונה רשמו מה אתם צריכים לעשות כשזה קורה. למשל: כשאמא שלי מטגנת שניצלים ביום שישי בבוקר אני מתעורר והולך לגלוש בים שזה הדבר שהכי מרגיע אותי. כשיש פקק באמצע היום אני שם את המוזיקה שאני הכי אוהב ברכב ונכנס לעולם משלי עם מחשבות וחלומות. כשמישהו משקר לי אני לוקח כמה נשימות עמוקות ופשוט ממשיך הלאה. אלו הן כמובן רק דוגמאות - התפקיד שלכם הוא למצוא את הפתרונות שלכם וליישם אותם בפועל!. אין לכם מושג כמה שזה יעזור ואפילו ישנה את החיים שלכם…

 

להתעצבן, להיפגע, להיעלב ולהיכנס ללחץ- זו בחירה

רק לכם יש שליטה על החיים שלכם ורק אתם יכולים וצריכים לקחת עליהם אחריות ולכן אם אתם במקום שכל דבר קטן מעצבן, מדליק, מקומם אתכם, עליכם לעשות עבודה עם עצמכם ופשוט להחליט- אני רוצה להיות אחרת. אין נוסחת קסמים, זה לוקח זמן, הרבה עבודה עצמית אבל אם אתם באמת רוצים לעשות שינוי אמיתי מבפנים, רק אתם יכולים לעשות את זה!

 

מוצרים הקשורים לכתבה