משלוח חינם תמיד בכל הזמנה  |     עסקה בטוחה: התחרטת? תחזיר!

התחברות למועדון VIP

מייל:

סיסמא:

שכחתי סיסמא
לא VIP? לחץ להצטרפות בחינם!
סל הקניות שלי ערוך סה"כ: 0   ₪ לקופה
 
 

חדשות ומבצעים

כתבות

ספרו עלינו

פוחדים מחדר הכושר- טיפים שיהפכו את חלל המכשירים לחבר הכי טוב שלכם

פוחדים מחדר הכושר- טיפים שיהפכו את חלל המכשירים לחבר הכי טוב שלכם

 

מזל טוב! החלטתם לקחת את עצמכם בידיים ועשיתם מנוי חודשי או שנתי לחדר הכושר הקרוב לביתכם או למקום שבו אתם עובדים. מכאן הדרך למטרה הרבה יותר קלה כי עשיתם את הצעד הראשון וזו כבר התחלה ממש טובה! עם זאת, פעמים רבות הדרך לאימון הראשון, השני ואפילו השלישי רצופה במכשולים כאלה ואחרים, מכשולים שעתידם להרחיק אותנו די במהרה מהחלל הלעתים כל כך קר הזה ואפילו לגרום לנו להחליט ולבטל את המנוי. חכו רגע! המדריך הבא נכתב במטרה לתת לכם טיפים שיסייעו לכם לשמור על הסיבות העיקריות שבעקבותיהן נרשמתם לחדר הכושר- לשרוף שומנים, לחטב את הגוף, לאזן אותו, להפריש קצת סרטונין לנשמה ובעיקר לשמור על הבריאות. 

 

 

 

בקשו סיור עם הדרכה צמודה

 

אולי בחלק מהמקומות הדרכה על גבי כל מכשיר ומכשיר הכוללת הסברים מדויקים על אילו שרירים המכשיר עובד, כמה סטים כדאי לעשות בהתחלה וכמה חזרות, כיצד עושים את התרגיל נכון וכדומה יכולה גם לעלות כסף, אבל מניסיון- זה מה שיחזיק אתכם בחדר הכושר לאורך זמן. אולי בהתחלה זה נראה מאוד מסובך להבין ואפילו להפעיל את המכשירים השונים בעצמכם, אך אם תבקשו ממקצוען אמיתי שיסביר לכם הכל, החלל הזה שזכה לשמו - חדר כושר יהפוך מעט יותר ידידותי. כדאי אפילו להשקיע בחמישה עד עשרה שיעורים עם מדריך צמוד, נכון זה עולה המון אבל זה שווה את זה וזה מה שעלול להשאיר אתכם בחדר הכושר ואולי אפילו לגרום לכם להתאהב.

 

 

חוסר הניסיון, הידע והיכולת לתפעל את המכשירים לבד הוכחה כבעיה מספר אחת אצל אנשים שנרתעים מאימונים בחדר הכושר. אם תבינו מהי רמת הקושי ההתחלתית שלכם, אילו משקלים עליכם להרים, באיזה קצב כדאי לכם להתקדם ולא פחות חשוב- איך לתפעל כל מכשיר ומכשיר ולבצע את התרגיל בצורה מדויקת אתם מעלים את הסיכוי שלכם להתמיד ולהגיע למטרות שהצבתם לעצמכם כבר במחשבה שעלתה בראשכם לפני מספר שבועות ״אחרי החגים אני נרשם לחדר הכושר״…

 

 

תכנית אימונים מסודרת היא אלף בית!

 

 

ברגע שנרשמתם לחדר הכושר עליכם להיפגש עם מדריך כושר מקצועי שיבנה עבורכם את תכנית האימונים. כדאי מאוד לבדוק את הנתון הזה לפני שאתם נרשמים ולראות מה הפגישה כוללת. המדריך אמור לשקול אתכם, לבדוק את מסת השריר שלכם, לבחון את רמת הכושר הגופני שלכם ואת אורח החיים שלכם - שאלות כמו מה אתם אוכלים, האם אתם מעשנים, כמה שעות אתם ישנים הן שאלות רלוונטיות וקריטיות לבניית תכנית אימונים נכונה עבורכם, תכנית שתואמת את מצבכם הרפואי, את הנתונים הפיזיולוגיים שלכם וכמובן את המטרות שהצבתם לעצמכם. בלי זה שום הרשמה לא שווה כלום וסביר להניח שהדרך החוצה תגיע די מהר. בנוסף, אם החלטתם לוותר על אימונים אישיים משיקולי תקציב למשל, בזמן האימון היעזרו במדריך הכושר שחייב להיות שם לאורך כל היום והתגברו על הבושה- שאלו שאלות זה מאוד יעזור לכם להתמיד. 

 

 

אילו שאלות לשאול?

 

שאלות כמו האם המכשיר מכוון נכון בהתאם לגובה שלי, האם אני מבצע את התרגיל כמו שצריך , האם אמור לכאוב לי בעת ביצוע התרגיל- אלו שאלות שיסייעו למדריך לכוון אתכם ולעזור לכם בזמן אמת.

 

לפני שאתם מתייאשים- יש חלופה!

 

במידה ואתם לא מצליחים לאחר כמה נסיונות ולאחר שניסיתם להיעזר במדריך מקצועי צמוד לתפעל את המכשירים, בחנו את מערכת השעות של השיעורים בסטודיו והשתתפו בהם. שלבו אימוני אירובי כמו למשל זומבה, קיקבוקסינג וספינינג יחד עם אימוני כוח כמו TRX, עיצוב, פילטיס ותגיעו לתוצאות לא פחות טובות ויש יעידו בהנאה מרובה יותר. 

 

הביטחון העצמי שלכם משפיע על ההרגשה שלכם בחדר הכושר

 

מחקרים מראים כי הבושה (בעיקר בקרב נשים) להיראות בבגדי ספורט צמודים לצד ״דוגמניות״ החושפות את הקוביות, לובשות גוזיות מעוצבות וטייצים צמודים עלולה להתפתח לחרדה ואפילו לדיכאון. ההמלצה שלנו היא קודם כל להירשם לתכנית תזונה, לשלב אימונים בבית או בשכונה ורק בשלב שאתם מצליחים להרגיש קצת יותר טוב עם עצמכם, לעשות מנוי. בנוסף, ניתן להשתתף בשיעורים ולהתמקם בשורות האחרונות והכי חשוב לזכור שהדרך למקום טוב וחיובי איננה כוללת קיצורי דרך. עליכם יהיה להתמיד, לעבוד קשה, להבין שזה הגוף שלכם ורק עם התמדה תצליחו להגיע להישגים. תמכו בעצמכם, ספרו לעצמכם כמה אתם גאים בהחלטה שלכם בדרך לשינוי אמיתי והשלימו עם המראה שלכם, רק כך תוכלו להתמיד. 

 

אם גורמים נוספים אותם לא ציינו הם דווקא אלה שמרתיעים אתכם מלהגיע לחדר הכושר לאחר שעשיתם מנוי גורמים כמו למשל רעש, חוסר היגיינה או עומס במתאמנים אמצו לעצמכם הרגלים וחשבו על רעיונות להקל על עצמכם כמו למשל לפרוס מגבת על המכשירים והמזרנים השונים בהם אתם עושים שימוש, הצטיידו באוזניות איכותיות והאזינו למוזיקה שאתם אוהבים (עדיף כזו שגם תדרבן אתכם) והקפידו להגיע דווקא בשעות היותר רגועות. 

 

 

מוצרים הקשורים לכתבה