משלוח חינם תמיד בכל הזמנה  |     עסקה בטוחה: התחרטת? תחזיר!

התחברות למועדון VIP

מייל:

סיסמא:

שכחתי סיסמא
לא VIP? לחץ להצטרפות בחינם!
סל הקניות שלי ערוך סה"כ: 0   ₪ לקופה
 
 

חדשות ומבצעים

כתבות

ספרו עלינו

איך להצליח לישון?

אפשר לומר שזו אחת השאלות הפופלאריות בקרב כל אותם אנשים הסובלים מבעיות שינה. חוסר יכולת להירדם בלילה מושפע מכל מיני גורמים חלקם נפשיים חלקם סביבתיים וחלקם כמובן פיזיולוגיים. למשל, אם אנחנו לא מרגישים טוב, אוטומטית זה משפיע לנו על השינה, אם משהו מטריד אותנו הדבר משליך על איכות השינה ויכולת ההירדמות שלנו וכמובן אם שתינו כוס אספרסו שעה לפני שאנו נכנסים למיטה, מה הפלא שנמצא את עצמנו צופים בטלוויזיה עד שהשפעת הקפאין תעבור.

 

ברגע שאנחנו לא מצליחים לישון זה לא רק משפיע לנו על היום של אחרי ופוגע לנו בריכוז, ברמות האנרגיה ובעירנות כמובן אלא גם שבזמן השינה מתרחשים המון סוגים של תהליכים פיזיולוגיים כמו שיקום הגוף, התאוששות, חידוש התאים ולכן חוסר שינה פוגע באופן ישיר בבריאות שלנו ומעודד תסמינים ותופעות לוואי נוספים כמו בעיות עיכול, כאבי ראש, פגיעה במערכת החיסונית ועוד ועוד. השאלה איך להצליח לישון נכון היא שאלה שרבים מאיתנו שואלים, אך למעשה באחוז גבוה מהמקרים לאו דווקא מדובר בבעיה פיזיולוגית אלא במתח נפשי ובלחצים המשפיעים עלינו ופוגעים בשינה שלנו. לכן אחת הדרכים לאפשר לגוף לישון כמו שצריך היא על ידי נטרול של כל אותן מחשבות. הרי בסופו של דבר הראש שלנו גם ככה עובד כל היום ושואל את עצמו שאלות כמו: ״מתי המצב בבנק יסתדר״, ״מתי אוכל לקנות את המטבח החדש שרציתי״, ״מתי אוכל לצאת סוף סוף לחופשה הבאה״, ״איך אגרום לילד שלי לחוש יותר טוב״ ועוד מליון בעיות שפוגעות באיכות החיים שלנו, לכן עלינו להבין כי בלילה זה הזמן לשחרר את כל המחשבות האלה ולאפשר לגוף לישון כמו שצריך - אז איך עושים את זה?

 

תתחילו לתרגל מדיטציה  

מחקרים מראים כי תרגול מדיטציה אבל לא כזו של חמש דקות, מדיטציה אמיתית שנמשכת מינימום חצי שעה בשילוב מוזיקה, נשימות עמוקות והדרכה מסייעת לשחרר את הראש ממחשבות ופשוט לישון טוב יותר. המדיטציה מלמדת אותנו כיצד אנו יכולים להתרכז בפעולה אחת אותה אנו עושים וכך כאשר אנו מנסים לישון אנו נמצאים בתוך הרגע הזה של השינה ופשוט נרדמים.

 

מה מפריע לשינה?

יש המון דברים שאולי אתם עושים שלא במודע ופוגעים בשינה שלכם. ביצוע פעילות גופנית בסמוך לשעות השינה מעודד הפרשה של הורמונים אשר מפריעים לנו לישון ולכן מומלץ לבצע פעילות גופנית משהו כמו 4 שעות לפני שאתם מתכננים לישון. בנוסף, שתיית קפאין ואכילת מזונות הממריצים את הגוף עלולה לפגוע באיכות השינה שלכם. אם התברכתם ביכולת להירדם בצהריים, נסו להגביל את עצמכם במקסימום שעה כי שינה ממושכת בשעות היום פוגעת גם היא בשנת הלילה.

 

דרך נוספת להירדם טוב יותר היא לנסות להפחית את ״שעות המסך״ שלכם, לא תאמינו מה ספר טוב יכול לעשות לעיניים ממש לפני שאתם רוצים להירדם…

 

התעוררתם באמצע הלילה?

אנשים רבים סובלים לא רק מקושי להירדם אלא מצליחים להירדם אפילו די בקלות אך מתעוררים באמצע הלילה מה שנחשב בדיוק כמו אותה פגיעה שנוצרת מלא לישון בכלל. לכן אם אתם מוצאים את עצמכם מתעוררים, הפעילו את היוטיוב ובחרו סרטון ״דמיון מודרך״ נסו להקשיב להוראות ולבצע אותן שלב אחר שלב עד שתמצאו את עצמכם ישנים שוב

 

מוצרים הקשורים לכתבה