לקום בבוקר זה סיפור לא פשוט, כן כשלתינוק יוצאות שיניים, כשמצאנו את עצמנו במשרד עד 24:00 בלילה ביום שלפני וגם כשסתם פשוט אין לנו כוח לקום ואנחנו נמרחים במיטה את העוד כמה דקות שבמקום לתת לנו אנרגיה של בוקר, מעייפות אותנו אפילו יותר. אז אם גם לכם הטריק של 5 שעונים מעוררים במגוון של צלצולים ומנגינות לא ממש עובד, וגם אתם שואלים את עצמכם איך להצליח להתעורר בבוקר? הנה כמה טיפים מנצחים שיעזרו לכם!

 

קובעים משהו חשוב

נסו לתכנן את הלו״ז שלכם בצורה כזו שתחייב אתכם לקום מוקדם ונסו גם שזה יהיה משהו מלהיב כמו פגישה עם לקוח מעניין, אימון כושר שאתם ממש אוהבים, שיעור נהיגה או כל דבר אחר שעשוי לעשות לכם חשק לקום. אם מראש תקבעו משהו חשוב, לא רק שתמצאו את עצמכם קמים קצת יותר בקלות אלא גם אולי אפילו תצליחו להגניב שלי שבכלל שמתם לב איזה חיוך קטן!.

 

שנו את הגישה

אם מראש אתם מדקלמים בכל בוקר מחדש משפטים כמו ״איך אני אקום בבוקר״, ״אני בכלל בן אדם של לילה״, ״איפה הימים שהייתי קם ב-12 בצהריים״ או ״יואו יש לי רק 4 שעות שינה״ ברור שלא תצליחו לקום כמו שתכננתם. לעומת זאת, אם תשנו את הגישה ותחליטו שכאשר אתם קמים מוקדם אתם מספיקים הרבה יותר דברים, מנצלים את היום כמו שצריך ואפילו מצליחים לסיים את כל המטלות הרבה יותר מוקדם, יהיה לכם הרבה יותר נחמד וקל לקום בבוקר. במקום המשפטים השליליים הכניסו משפטים כמו ״איזה כייף לצפות בזריחה לצד כוס אספרסו מהמכונה״, כשקמים מוקדם הרבה יותר אנרגתיים״, ״אין כמו שייק בריאות בשש בבוקר״ גישה חיובית עוזרת לנו לעשות את הדברים שהכי קשים לנו בצורה קצת אחרת.

 

התעמלות על המיטה - פשוט תענוג

רבים מאיתנו קמים בבוקר כשהגב, הכתפיים, הצוואר ואפילו הרגליים כואבים. בבוקר הגוף מכווץ ולכן אם תאמצו לעצמכם איזה כמה תרגילי מתיחות טובים, חימום מפרקים ואפילו כמה תנוחות יוגה על המיטה, תראו איך הרבה יותר קל לכם לקום. פשוט איך שהשעון מצלצל, התחילו להתנועע, סובבו את הצוואר בעדינות, את הכתפיים ובצעו כמה מתיחות עדינות לגב, לרגליים ולצוואר - זו הדרך הכי טובה להתחיל את הבוקר.

 

מוזיקה כבר תכניס אתכם לעניינים

בדיוק ברגע שהשעון מצלצל שימו באחת האפליקציות או ביוטיוב את הפלייליסט שאתם הכי אוהבים ופשוט תתחילו לשיר ואולי גם איזה ריקוד תוך כדי קימה יכול לשפר את מצב הרוח ולגרום לכם להתחיל את הבוקר עם מלא אנרגיות טובות. הרי מה יותר מקפיץ מביונסה וגיי זי ברקע?