ממה צריך להיזהר? ומהן דרכי הטיפול המומלצות?

שפיכה מוקדמת היא אחת התופעות הנפוצות ביותר של המאה ה-20: 70% מאוכלוסיית הגברים סובלים ממנה.

 מהי שפיכה מוקדמת?

שפיכה מוקדמת היא תופעה שלמעלה מ-70% מהגברים חווים והיא בהגדרתה שפיכה לאחר 2 דקות או פחות מרגע התחלת הפעילות המינית. נושא זה מטריד גברים רבים שכן אי היכולת להגיע לתפקוד הרצוי, גורר איתו תסכולים רבים אשר משפיע על הדימוי העצמי והיחסים מחוץ למיטה.

לשפיכה מוקדמת אין גיל, זוהי תופעה שמתחילה בגיל 13ונמשכת לכל החיים, מקורה פשוט ברגישות יתר באזור הפין התחתון, במשולש ליד הכובע וככל שהחיכוך באזור זה גדול יותר, כך השפיכה תגיע מהר יותר

להזמנה ישירה של גולד און לחץ כאן

הגורמים לשפיכה מוקדמת

גורמים פסיכולוגיים: מצבים נפשיים עלולים לגרום לשפיכה מוקדמת. למשל, לחץ נפשי, דיכאון, חוסר ביטחון עצמי. גם דיכוי מיני בעבר כמו למשל מטעמים דתיים עלול להיות גורם משמעותי. בנוסף, ברגע שהבעיה צצה פעם אחת, הלחץ בפעמים הבאות לפצות הוא רב, דבר שמגביר את הסיכוי שיקרה שוב.

גורמים פיזיולוגיים: קיימים מצבים גופניים העלולים להשפיע על השליטה בשפיכה כמו למשל דלקת בערמונית, ליקויים במערכת העצבים, תרופות מסוימות.  

אי-זיהוי של נקודת האל-חזור: כאשר הגבר פשוט אינו מצליח לזהות את נקודת הגירוי שלאחריה כבר לא ניתן למנוע את השפיכה.

שפיכה מוקדמת

האם יש דרכים לעכב שכיבה מוקדמת?

התשובה היא, בהחלט כן! בעידן המודרני אין צורך להיכנע לליקוי הזה ובהחלט קיימים כמה סוגים של פתרונות:

  • טיפול סקסולוגי: יש כמה שיטות טיפול המבוססות על תרגול אשר מטרתן היא שיפור יכולת הזיהוי של הגבר את עצמת הגירוי המיני ושיפור השליטה בשפיכה. מדובר בטיפול ארוך, של כמה מפגשים כששילוב בת-הזוג בטיפול מגביר את סיכויי ההצלחה.
  • תכשירי השהיה טבעיים: אחת השיטות היעילות לטפל בשפיכה מוקדמת. את תכשירי ההשהיה אפשר למרוח על החלק החיצוני של איבר המין והם מכילים חומר מאלחש במינון מאוד נמוך. החומר בעצם מאלחש את האזור המגורה, מפחית את עוצמת הרגישות ומסייע לגבר להיות בשליטה טובה יותר על השפיכה.

הפתרון היעיל ביותר נגד שפיכה מוקדמת

נכון להיום הספרי הפופולרי ביותר היום הוא הגולד און, כשהיתרון שלו הוא שהוא מורכב מ-100% חומרים טבעיים, ללא חומרים מן החי, ללא רכיבים שאינם בריאים לגוף ולכן גם לשימוש בו אין תופעות לוואי. יתרון נוסף שלו הוא שהוא משפיע תוך זמן קצר ומצליח לסייע ביעילות רבה בעיכוב השפיכה המוקדמת.

להזמנה ישירה של גולד און לחץ כאן

קרא עוד


שפיכה מוקדמת ותרופות סבתא

7 מתוך 10 גברים יסבלו בשלב כזה או אחר בחייהם שפיכה מוקדמת מסיבות כאלה ואחרות. באחוזים מדובר על בין 20-35 אחוזים מהגברים. בעוד לאישה לוקח בממוצע בין 20-40 דקות בכדי להגיע למצב של אורגזמה, אצל הגברים מדובר בסיפור אחר לגמרי.

אז אין יותר מדי מה להרחיב בנושא, פרט לעובדה ששפיכה מהירה יכולה לשבש את כל היחסים האינטימיים בין בני הזוג, לגרום לבעיות תקשורת, חוסר נעימות, להוריד את הביטחון אצל אותם גברים והרי כולנו יודעים שיחסי מיני טובים, פוריים, מעניינים ובלתי שגרתיים משפרים את הזוגיות, מחזקים אותה, מעודדים תקשורת ותורמים לאיכות החיים שלנו ולאריכות ימים.

שפיכה מוקדמת גורמת ללחץ אצל אותם גברים בכל פעם שהם נמצאים בסיטואציה הזו, היא גורמת לבני הזוג להיות סביב הנושא הזה כל הזמן מה שלעתים רבות פוגע בהנאה ובכל המסביב.

איך אפשר בכלל להגדיר שפיכה מוקדמת

ובכן, זמן איננו פקטור. שפיכה מוגדרת היא בעצם מצב שבו הגבר או האישה אינם מרוצים ממשך הזמן שלוקח להגיע לאורגזמה וכי אחד מהם או שניהם היו רוצים שהיחסים יימשכו זמן רב יותר.

מה הגורמים לשפיכה מוקדמת?

  • הרגל להגיע לאורגזמה דרך אוננות
  • הרצון להוכיח ״אני גבר״
  • חוסר ניסיון מיני
  • לחץ, מתח, סטרס ממגון של סיבות
  • דלקת בערמונית
  • סיבות גנטיות
  • חוסר ביטחון

זוג שוכב במיטה

האם יש דרכים לעכב שכיבה מוקדמת

התשובה היא, כן!

קודם כל יש כל מיני תרופות סבתא לשפיכה מוקדמת שאפשר לנסות בבית. למשל, אומרים כי מזונות מחממים כמו למשל חילבה, פלפל שחור, ג’ינג’ר, פלפל אדום חריף, זרעי שומר מסייעים בחיזוק האון הגברי. אכילת שעועית ירוקה, שתיית מיץ לימון על בסיס יומי, עוזרים גם כן למנוע שפיכה מוקדמת.

והנה עוד כמה דברים שחשוב לדעת…

מומלץ מאוד לחזק את שריר ה- PC. ממש כמו שנשים מחזקות את רצפת האגן תוך ביצוע פעולה ההתאפקות, כך גברים צריכים פעם ביום לכווץ את איבר המין, מאין תחושה של התאפקות, עדיף בבוקר לפני נטילת השתן הראשון במשך שלושים שניות ולשחרר. בין 3-10 פעמים ביום, מצוין. אפשר לעשות את זה בכל מצב, בנהיגה, בישיבה בעבודה, בעת צפייה בסרט ועוד…

הפתרון הטוב ביותר נגד שפיכה מוקדמת

זה המוצר שפשוט שינה את חיי המין 180מעלות לאלפי זוגות בישראל. מדובר בפתרון 100% טבעי נגד שפיכה מוקדמת, ללא חומרים מן החי, ללא רכיבים שאינם בריאים לגוף שפשוט משיג את המטרה תוך זמן קצר - מסייע בעיכוב השפיכה המוקדמת.

ספריי השהייה גולד און עוזר לנו להשיג שליטה מלאה על זמן השפיכה, מעצים את החוויה המינית לשני בני הזוג ופשוט משדרג את כל העניין בלי להתאמץ יותר מדי. אז במקום להתחיל להסתבך עם תרופות סבתא, נסו את הספריי הזה ותראו איך חיי המין שלכם משתפרים פלאים.

מחפשים להזמין את הגולד און ולא יודעים היכן - לחצו כאן