משלוח חינם תמיד בכל הזמנה  |     עסקה בטוחה: התחרטת? תחזיר!

התחברות למועדון VIP

מייל:

סיסמא:

שכחתי סיסמא
לא VIP? לחץ להצטרפות בחינם!
סל הקניות שלי ערוך סה"כ: 0   ₪ לקופה
 
 

חדשות ומבצעים

כתבות

ספרו עלינו

איך לשרוף שומן בצדדים

 

אין אחד מאיתנו, גם אם אנחנו לא ממש מודים בכך בקול רם, שלא היה רוצה לרכוש ג’ינס במידה אחת פחות ממה שהוא לובש עכשיו. אחת הבעיות שגורמות לאנשים שמפקידים להתאמן, חושבים שהם אוכלים נכון ומסודר למנוע מצב של שריפת שומן מוגברת או ירידה באחוזי השומן היא פשוטה וקשורה למידע לא נכון או לא מדויק. בין האזורים העקשניים מבחינת השומן בגוף הוא אזור הצדי של הבטן. אז איך לשרוף שומן בצדדים, מה אנחנו צריכים לאכול, ממה להימנע, איזה תרגילים צריך לעשות - הנה כמה דברים שחשוב לדעת כחלק מתהליך החיטוב ושריפת השומן.

 

זה לא הכמות, זה האיכות

רוב האנשים לא מבצעים את תרגילי הבטן בצורה נכונה וגורמים לעומס מוגבר על הצוואר והכתפיים. זה נכון שתרגילי בטן יסייעו לנו לשרוף יותר שומן בצדדים, אבל חשוב לעשות אותם נכון. התרגילים שאנו צריכים לבצע בכדי לעודד חיטוב של שרירי הבטן הן הרחב בטני, הן הישר בטני והן השרירים האלכסוניים חייבים להקשות על הבטן ולגרות את בניית מסת השריר של אותם שרירים. הרעיון הוא לבצע מעט חזרות אבל שיאתגרו את אותם שרירים בכל מיני זוויות. דבר נוסף שמונע את שריפת השומן באזור הבטן והצדדים הוא זרימה נמוכה של דם. איך מגבירים את זרימת הדם באזורים העקשניים האלה? שוב, על ידי בניית מסת שריר גבוהה. ככל שמסת השריר שלנו תהיה גבוהה יותר, כך תהליך שריפת השומן בזמן מנוחה יגדל.

 

שומנים, שומנים, שומנים

אם עדיין הקוביות לא מבצבצות להן, זאת למרות ההקפדה על ביצוע תרגילים מאתגרים במינון גבוה, הסיבה לכך קשורה לאוכל שאתם מכניסים לגוף שלכם. כדי להפחית אחוזי שומן ובאמת לראות את זה, חייבים לשנות את התזונה, לצרוך יותר חלבון (ראה, אבקת חלבון), פחות פחמימות שהופכות בסופו של דברים לשומנים ומצטברות בתאי השומן ולקזז את כל המאכלים שבעצם מונעים מאיתנו להגיע לתוצאות. יכול להיות שאלכוהול מהווה מכשול זאת משום שהוא מכיל רמות מאוד גבוהות של סוכרים, חשוב לשים לב גם לזה.

מה כן ומה לא לאכול?

1.      לשלב חלבון איכותי בכל ארוחה (ביצים, דגים, עוף רזה, בשר רזה, מוצרי חלב דלים, מזונות סופר פוד, קטניות ועוד…)

2.      להגביל את צריכת הפחמימה ולהעדיף פחמימה מלאה מורכבת על פחמימה פשוטה (לחם שיפון או דגנים, כוסמת, קינואה, קוסקוס מלא, פסטה מלאה)

3.      להימנע משומני טראנס, לשדרג עם שומנים בלתי רוויים - המנעו מצריכה של אוכל מעובד ושמן, חטיפים, נקניקים למיניהם, מתוקים מכל הסוגים, בעיקר מעובדים, פיצות, מטוגנים וכדומה. שלבו בתפריט שמנים ממקור איכותי כמו שמן זית, אבוקדו וטחינה.

ליפו מקס - שורף השומן המסייע בשריפת שומן בצדדים

תוסף ליפו מקס מכיל כמה רכיבים המעודדים את תהליך שריפת השומנים. ליפו מקס, אשר פותח על ידי המותג נוטרי די מכיל חומצת שומן המכונה CLA. חומצת השומן הזו מסייעת בעצם למנוע הצטברות של שומנים בתאים ומאפשרת לגוף לנצל את השומן הזה לאנרגיה זמינה. בנוסף, תהליך שריפת השומן בזמן מנוחה מוגבר. הפורמולה מכילה גם קפאין המסייע להגביר את תהליך חילוף החומרים המעודד ירידה הדרגתית במשקל. תמציות גווארנה ותה ירוק מספקות לגוף נוגדי חמצון איכותיים המסייעים לצמצם את הנזק החמצוני. הליפו מקס הינה פורמולה איכותית, מאושרת על ידי משרד הבריאות בישראל וסייעה לאינספור אנשים לרדת במשקל, להפחית את אחוזי השומן ולחטב את הגוף.

 

מוצרים הקשורים לכתבה