משלוח חינם תמיד בכל הזמנה  |     עסקה בטוחה: התחרטת? תחזיר!

התחברות למועדון VIP

מייל:

סיסמא:

שכחתי סיסמא
לא VIP? לחץ להצטרפות בחינם!
סל הקניות שלי ערוך סה"כ: 0   ₪ לקופה
 
 

חדשות ומבצעים

כתבות

ספרו עלינו

בחילות - תרופות סבתא

כולנו וודאי חווינו את התחושה הלא-נעימה בחיינו: הסחרחורות, התחושה המעיקה שמבשרת כי כדאי לנו לנהור לשירותים, כאב הראש וחוסר האונים. בחילות הן מצב לא נעים עבורנו, אך יחסית נפוץ. למזלנו, משום שהיא מגיעה בקלות, ניתן גם להיפטר ממנה יחסית בקלות.

 

 

גורמים נפוצים לבחילות: 

 

 

בחילות תנועה - הכוונה היא לבחילות שנגרמות עקב נסיעות.

 

בחילות היריון - במהלך שלב הקאות הבוקר. עד 90% מהנשים בהיריון כיום סובלות מבחילה, בעוד שרק 50% מהן באמת מצליחות להקיא.

 

לחץ - לפעמים, כאשר אנו סובלים מלחץ רב, הגוף שלנו מנסה להקל על עצמו ולפלוט את המזון שלנו ממערכת העיכול החוצה. על ידי כך, הוא יכול להפסיק להתמקד במערכת העיכול ולהתעמק במקור המלחיץ בלבד.

 

קלקול קיבה - כאשר אנו אוכלים משהו מקולקל או שפשוט לא טוב לגוף שלנו, הוא מנסה לפלוט את הרעלן החוצה, כדי שלא יזיק לנו. הבחילות כאן בדרך כלל ילוו בהקאות או שלשולים.

 

מחסור בוויטמין B6 - הפירידוקסין, הוא ויטמין שאחראי על הרבה תחומים בגוף שלנו: הוא עוזר לתמוך במערכת החיסונית שלנו, שומר על בריאות רקמות השרירים, מסייע לספוג אבץ בגופנו ומשפר את התקשורת בין המוליכים העצביים במוח שלנו, מה שמונע מצבים של כאבי ראש, סחרחורות ובחילות.

 

 

תרופות סבתא להתמודדות עם בחילות:

 

 

לימון או מנטה - כאשר אנו סובלים מבחילה, בדרך כלל הראש שלנו נמצא במקום לא טוב או בעל ריח לא נעים. אם נריח לימון או נלעס מנטה, תחושת הסירחון תיעלם ועמה גם הבחילות שלנו.

 

לחם - זהו המאכל הכי יעיל, כאשר אנו סובלים מבחילות, בייחוד לחם קלוי – הוא חסר טעם, כך שקל לאכול אותו. בנוסף, מדובר בפחמימה שתעניק לגוף שלנו אנרגיה ויעזור לספוח את מיצי הקיבה שלנו, שגורמים לנו להרגיש רע. כדאי לנו לאכול את הלחם לאט-לאט, כדי לא להעמיס על מערכת העיכול.

 

B6 - אם אנחנו סובלים מבחילות לעיתים קרובות, יתכן וקיים חסך בוויטמין B6. מומלץ לבצע בדיקת דם שגרתית, כדי לבדוק אם זו הבעיה. מחסור בוויטמין עשוי לגרום להיווצרות של כאבי ראש, סחרחורות, בחילות, אבנים בכליות, יובש בעור ואפילו לבעיות במערכת העצבים ולהיווצרות של מחלות לב וכלי דם.כדי למנוע זאת, השתדלו לאכול יותר שום, פיסטוקים, דגים וכבד של עוף ובקר. בנוסף, כדאי לכם לשקול ליטול תוסף על בסיס יומיומי, כדי לפצות על החסך.

 

מוצרים הקשורים לכתבה