קו אנזים קיו 10 הוא בעצם זוג ויטמין נוגד חמצון מסיס בשומן, דמוי ויטמין K ומיוצר בגוף בכל התאים. בתהליך נשימת התאים, קו אנזים קיו 10 משמש כנשא חמצן ומשתתף בתהליכים אנרגתיים שונים. בין השאר, התפקיד שלו הוא לנטרל את הפעולה של תנועה מוגברת של רדיקלים חופשיים הנוצרת ממגוון של סיבות וגורמים כמו למשל עישון, פעילות גופנית, אכילה של מזונות מסוימים, תהליכי הזדקנות ועוד. קיו 10 בעצם מונע את הנזקים החמצוניים הללו, מסייע בהאטת תהליכי ההזדקנות התאיים ואף הוכח באינספור מחקרים כמפחית את הסיכוי להיווצרותן של מחלות רבות כמו סרטן, מחלות לב וכלי דם.

 

ה- Q10 קיים בריכוזים גבוהים בכל התאים אך בעיקר בשרירים, במוח, בכליות ובכבד. תוסף q10 100 mg מומלץ על ידי רופאים, תזונאים, בעלי מקצוע העוסקים בתחום התזונה והספורט בשל העובדה שהוא מסייע בשיקום שריר הלב. בשנים האחרונות עלו אחוזי המכירות של תוסף q10 100 mgבשל חשיבותו לבריאות הלב.

 

 

מהם היתרונות של תוסף q10 100 mg?

 

 

פרט לכך שקו אנזים Q10מסייע במניעה ובטיפול של מחלות לב וכלי דם מסוגים שונים, הוא מסייע בהאטת תהליך ההזדקנות של תאי המוח ואף מפחית את הסיכוי להיווצרות של מחלות כמו פרקינסון, שבץ מוחי ואלצהיימר. הוא גם נמצא יעיל לטיפול במחלות ודלקות חניכיים ומגן על הלב שלנו.

 

להזמנה ישירה של Q10 - לחצו כאן


איפה יש קו אנזים 10 ומדוע צריך תוסף תזונה?

 

 

פיסטוקים, אבוקדו, סלמון, ברוקולי, כרובית, תפוזים וענבים מכילים כמויות נאות של קו אנזים קיו 10. הבעיה נוצרת ככל שמתקדמים בגיל או ממגוון סיבות אחרות כמו למשל תזונה לקויה, מחלה, פעילות גופנית עצימה במיוחד אם פגם גנטי. עם הגיל, כמות הוויטמין בגוף יורדת ולכן מומלץ בחלק מהמקרים ליטול תוסף q10 100 mg. למי שכבר סובל ממחלת לב כזו או אחרת או עבר ניתוח לב, לרוב יומלץ על צריכה של קו אנזים קיו 10 שכן מחסור בוויטמין עלול לגרום לקשיים בזיכרון, כאבי ראש, רגישות חזקה לכאב ואף מעלה את הסיכוי להתקף לב.

 

 

תוסף q10 100 mg מומלץ

 

 

חברת נוטרי די פיתחה פורמולה ייחודית של אחד מנוגדי החמצון החשובים לבריאות גופנו. q10 100 mgשל נוטרי די מיוצר ללא תוספות של חומרי טעם וריח, חומרים מהחי או חומרים משמרים. התוסף מחזיק בכל האישורים והתקנים המחמירים ביותר, מאושר לשיווק על ידי משרד הבריאות בישראל ומפוקח על ידי ארגון אמון הציבור. 100 מיליגרם של קו אנזים קיו 10 מסייעים במניעת מחסור של נוגד החמצון בגוף ומפחיתים את הסיכוי להיווצרות קשת רחבה של מחלות המאפיינות את האוכלוסייה החיה בעולם המודרני.


להזמנה ישירה של Q10 - לחצו כאן