אפשרות משלוח אקספרס מהיום להיום ❤️ לפרטים
שירות לקוחות: 03-6485501
שירות לקוחות: 03-6485501
סל הקניות
סגירה
שם מוצר
כמות
סך הכל
התחרטתם? תחזירומחזירים בקלות תוך 30 יום ומקבלים
החזר כספי מלא >>
X

ניתן להחזיר תוך 30 יום כל מוצר שניקנה בטבע בריא באריזתו המקורית מבלי שנפתחה ולקבל את כל הכסף בחזרה. למעט מוצרים אינטימיים שלא ניתן להחזיר על פי חוק.

בלי זיכויים! בלי שוברים! בלי תנאים! בלי שאלות! פשוט כסף בחזרה!

כתובת להחזרות: ת.ד. 13107 תל אביב 6113002

יש לתאם את החזרת המוצר עם שירות הלקוחות בטלפון: 03-6485501

ההחזרות יבוצעו בכפוף לתקנון.

כניסה לחשבון שלי

Love 2023 881x142new 2

ביצים סיניות לחיזוק שרירי האגן

ביצים סיניות מסיליקון רפואי רך ואיכותי לחיזוק רצפת האגן
ביצים סיניות מסיליקון רפואי רך ואיכותי לחיזוק רצפת האגן
מחיר באתר
189.90
מחיר רגיל
210
מחיר באתר
חברי מועדון צוברים 5%
חברי מועדון צוברים 5% מקנייה זו כנקודות למימוש בקנייה הבאה
  • מותג:
  • אישורים: מיוצר ברישיון משרד הבריאות, עומד בתקן GMP

Teva Bari ביצים סיניות banner new

ביצים סיניות 

ביצים סיניות לחיזוק שרירי הנרתיק וריצפת האגן

הביצים הסיניות הנמכרות על ידנו הן האיכותיות בעולם - ומיוצרות מסיליקון רפואי רך ונעים

מגיע במארז יוקרתי מפנק

מה זה ביצים סיניות

ביצים סיניות אלו שני כדורים המחוברים יחד על ידי חוט מניילון או מסיליקון. בכל כדור ישנו משקולת פנימית התורם למשקל של כל ביצה. למשקל של הביצים סיניות יש משמעות, משום שהכובד שלו גורם למשתמשת בביצים לכווץ את הנרתיק. הביצים עשויות סיליקון רפואי, שהוא הפופולארי ביותר משום שהוא נעים יותר להחדרה.

הביצים הסיניות הן אמצעי ותיק ונשים השתמשו בהן לאורך ההיסטוריה, התרגול עם הביצה מאפשר לאישה לפתח שליטה בשרירי הנרתיק וחיזוקם. לתרגול עם הביצה תועלות בריאותיות רבות, כמו: שיפור השליטה על הסוגרים, שיפור החיוניות , חיזוק שרירי ריצפת האגן, הקלה על המחזור ועל כאבי מחזור, חיזוק שרירי ריצפת האגן לפני ואחרי הלידה והקלה על הלידה, חיזוק ושמירה על כל המכלול של בריאות האישה והקטנת הסכנה לצניחת רחם.

ביצים סיניות עשויות מסיליקון רפואי רך ונעים, הרוטטות בהתאם לתנועות הגוף מוגנות בפני מים וניתנות לשימוש גם במקומות רטובים.
נשים מגיל 30 ומעלה ושכיח יותר אחרי לידות, סובלות מחולשה של שרירי הנרתיק ורצפת האגן וכתוצאה מכך נגרמות דליפות שתן קטנות וטורדניות בזמן עיטוש, שיעול או אפילו צחוק. זוהי תופעה נפוצה בקרב נשים, שימוש קבוע בביצים סיניות מעלים אותה תוך פרק זמן קצר יחסית.
הביצים הסיניות רוטטות כאשר את נעה ויוצרות רטט טבעי.

מדוע חשוב לכל אישה לבצע תרגילים לחיזוק שרירי רצפת האגן עם ביצים סיניות

חוזק רצפת האגן תורם לחשק המיני ולאורגזמה. חיזוק אזור זה מונע בעיות כמו בריחת שתן, צניחת רחם ועוד בעיות שקשורות למין הנשי. חיזוק שרירי רצפת האגן יכול לחסוך הרבה אי נוחות וביקורים אצל רופאים שונים. תרגול וחיזוק שרירי רצפת האגן עם ביצים סיניות מומלץ על ידי רופאי נשים, מיילדות ויועצות הכנה ללידה.
מומלץ להשתמש בביצים הסיניות לפחות 3 פעמים בשבוע, שעה בכל פעם.

מחלקת בריאות מינית
איך משתמשים בביצים הסיניות

השימוש בביצים הסיניות הוא מאוד פשוט, מחדירים אותן לנרתיק והולכים בתוך הבית, לקניות, בזמן המקלחת. בזמן התנועה, שני הכדורים מתנגשים אחד בשני ויוצרים ויברציות ובשל המשקולות שיש בכל ביצה מזוג הביצים הסיניות , הנטייה שלהן היא ליפול החוצה.

התפקיד של האישה הוא לכווץ את הנרתיק בכדי למנוע את הנפילה של הביצים. עצם הפעולה הזו של הכיווץ ובתוספת הויברצייה מהתנגשות הביצים  שרירי רצפת האגן מתחזקים, מה שתורם לבריאות האישה, לתחושת מיניות והעצמה נשית.

כדאי להתחיל עם 10 דקות ביום ובמשך הזמן להוסיף עוד דקות בכל תרגול.

הביצים הסיניות המודרניות עשויות מעטפת סיליקון עמידה למים ובתוכה משקולת קטנה, להוספת משקל. מכניסים את שתי הביצים לתוך הנרתיק כאשר החוט נשאר מחוץ לנרתיק (כמו חוט של טמפון) לחילוץ נוח. 
לוקחים נשימה עמוקה, נרגעים, ואז מכווצים את השרירים של שפת הנרתיק כדי שהביצים הסיניות יעלו למעלה. בשלב הבא, לוקחים אויר, נרגעים ומכווצים את השרירים שבאיזור צוואר הרחם.

משקל 72 גרם 
קוטר 3.2 ס"מ ו 3.6 ס"מ 
אורך 2 הכדורים 9.5
עיצוב עבודת יד
המוצר עשוי     סיליקון רפואי רך - היפו אלרגני  

 

X
הבריאות שלך בידיים טובות