להזמנות: 03-6485501
סל הקניות
סגירה
שם
כמות
מחיר
הבית שלך לחיים בריאים יותר
100% קניה בטוחה
שירות לקוחות 03-6485501
  • קנייה מאובטחת
  • החזר כספי מלא
  • אפשרות תשלום לשליח
  • משלוח מהיר
משקה ספירולינה לפני אימון

ספירולינה - אצת הפלא

לאחרונה יותר אנשים מכל רחבי העולם וגם בישראל צורכים את אצת הספירולינה, בין אם זה בכמוסות, באבקות או בהקפאה, כדי להיות בריאים יותר, נמרצים יותר, חיוניים יותר, יפים יותר ועוד שלל סיבות. אולם, מסתבר שבפועל לא הכל ירוק - ישנם כמה פרטים שמשווקי הספירולינה לא מספרים לכם, יצאנו לעשות סדר ב״אצת הפלא״.

עובדות ומיתוסים

ספירולינה היא אחת ממזונות העל הפופולאריים ביותר בארץ בעולם ובצדק – היא מרכזת בתוכה כמות אדירה של חלבונים, ויטמינים, מינרלים, נוגדי חמצון ועוד המון רכיבים הנחשבים לחיוניים ובריאים מאוד לגוף. צריכת ספירולינה באופן קבוע נתפסת בעיני רבים כיעילה בטיפול בהמון תופעות: היא נחשבת כבעלת השפעה אפקטיבית כנגד תהליכים דלקתיים, סרטניים ותהליכי חמצון תאי הגוף, היא יעילה כמאזנת יתר לחץ דם וכולסטרול, היא תורמת לתחושת השובע והירידה במשקל ותורמת להרגשת חיוניות, אנרגיה והגברת הריכוז.

האם המיתוס לגבי ספירולינה הוא באמת נכון? התשובה היא ברובה כן, אבל יש "אבל" אחד והוא מאוד גדול - קיימות מספר עובדות על ספירולינה שאם אתם לא יודעים אותם, וצורכים את הספירולינה באופן לא נכון, סביר להניח שהשייקים שהכנתם פחות או יותר לא בריאים יותר מכוס מים מרעננים או שאפילו יש סיכוי שגרמתם לגוף נזק.

שייק ספירולינה

4 עובדות לכל מי שצורך ספירולינה באופן קבוע:

סוג ספירולינה ומינון מומלץ

הספירולינה היא בהחלט אצה מאוד בריאה, אבל בכדי ליהנות מהסגולות שלה, הצריכה של האצה הרגילה בהחלט לא מספיקה. הדרך היחידה לספק לגוף את כל הרכיבים הבריאים שיש בה הוא באמצעות תוסף מזון המכיל את המיצוי של האצה – ריכוז של החומרים הטובים בה, כשהדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות אבקה או כמוסות. כדי להגיע לכמות יומית נכונה, יש לצרוך למשל 6 כמוסות כל בוקר המכילות מיצוי בריכוז גבוה.

השפעת הספירולינה במינון לא נכון

אחד היתרונות הבולטים של אצת הספירולינה היא האנרגיה שהיא מכניסה לגוף. ספירולינה ממריצה וההרגשה היא מידית. מהסיבה הזו רבים לא יודעים שמאוד לא מומלץ לצרוך אותה לפני השינה. צריכה בכמות גבוהה של ספירולינה בערב עלולה לגרום לבעיות שינה, קשיים בהירדמות או שינה לא רצופה. הזמן הנכון ביותר לצריכה של הספירולינה הוא מיד בבוקר וכך עד הלילה ההשפעה הממריצה נעלמת.

היזהרו מרעלים

ספירולינה שעברה עיבוד לא נכון עלולה להכיל חומרים רעילים אשר צריכה קבועה וממושכת שלהם עלולה להביא לליקויים בכבד ובמערכת העצבים. לכן מאוד חשוב לרכוש ספירולינה מיצרן מוכר וידוע ולוודא שהיא מיוצרת ברישיון משרד הבריאות או ה FDA.

אל תהיו פראיירים

יצרנים רבים גובים מחירים מופקעים עבור תוספי התזונה המיוצרים מהאצה. בפועל ספירולינה היא אצה הנמצאת באופן טבעי בטבע. הגידול שלה לא מצריך משאבים יוצאי דופן וגם לא תהליך הליקוט שלה ואין סיבה ממשית לגבות תשלומים גבוהים שעלולים להגיע עד לשקל לכמוסה. במקרה הזה, כל עוד מדובר ביצרן מוכר שיש לו רישיון משרד הבריאות או FDA אין קשר בין המחיר לאיכות ורכישה של תוסף תזונה במחיר נמוך לאו דווקא אומר שהוא פחות איכותי. נהפוך הוא.

למחקרים בנושא ספירולינה

מחקר מספר 1:  ספירולינה תורמת להקלה על אלרגיות, מסייעת להפחית את רמות הכולסטרול של גופנו, בעלת איכויות נוגדות סרטן (ככל הנראה בשל נוכחות נאה של בטא-קרוטן) ותורמת ששפע אנרגיה לגופנו

מחקר מספר 2: ספירולינה מסייעת משמעותית להפחתת רמות הליפידים במחזור הדם שלנו

מחקר מספר 3: ספירולינה היא בעלת איכויות אימונולוגיות ונוגדות חמצון יוצאות דופן

מחקר מספר 4: ספירולינה – תרופה עבור אנמיה, בייחוד במהלך ההיריון

מחקר מספר 5: הספירולינה מטיבה את תהליך המטבוליזם שלנו ואת תהליך טיהור הגוף שלנו ממזהמים ורעלנים למיניהם

מחקר מספר 6: האיכויות יוצאות הדופן של הספירולינה – כמטהרת רעלים טבעית

מחקר מספר 7: ספירולינה כמקור ראשי לחומצת האמינו טריפטופן – מסייע להקל על תופעות ומחלות נפש מגוונות, לייעל את אופן ההתמודדות עמן ואף למנוע אותן מלכתחילה

מחקר מספר 8: ספירולינה מסייעת לחזק ולהעצים את כוחה של מערכת החיסון שלנו, בייחוד באזור המעיים שלנו והכבד שלנו

מחקר מספר 9: ספירולינה היא בעלת חומרים פעילים רבים, התורמים לה איכויות אנטי-דלקתיות ואנטי-חמצוניות, המסייעת להפחית את רמות הכולסטרול בגופנו. על ידי כך, תורמת להפחתת הסיכויים לפיתוח מלחות לב וכלי דם

מחקר מספר 10: ספירולינה תורמת להפחתות רמות הכולסטרול במחזור הדם שלנו

מחקר מספר 11: ספירולינה מייעלת את המטבוליזם של ליפידים, מסייעת לחזק את מערכת החיסון שלנו ובעלת איכויות נוגדות חמצון מרשימות

מחקר מספר 12: ספירולינה מאיצה את תהליך ההחלמה של השרירים שלנו, לאחר פעילות גופנית

מחקר מספר 13: ספירולינה תורמת להקלה, התמודדות ואפילו מניעה של מחלת הסוכרת

מחקר מספר 14: ספירולינה מייעלת את תהליך הירידה במשקל ואף מקלה על לחץ דם גבוה

מחקר מספר 15: ספירולינה מחזקת את התגובה החיסונית של חולי איידס


אודות גיא

גיא שטרן נמנה על אחד מכתבי הבית של טבע בריא

הוא חי ונושם את עולם הבריאות מזה 15 שנה, הוא משמש כיועץ לחברות בתחום תוספי התזונה ומרצה מבוקש בתחום  הנטורופתיה

תגיות:

nutri d banner long newlow

תפריט הבריאות שלך

NUTRI-D SUPPLEMENTS

צעד אחד מפריד בין
הבריאות שבטבע והגוף שלך

לקניה ישירה >
X
הבית שלך לחיים בריאים יותר