מחקרים מדעיים רבים מוכיחים, שלשמן האורגנו יש סגולות ריפוי שמחקות אנטיביוטיקה. אך בניגוד לאנטיביוטיקה גופנו לא מפתח עמידות בפניו, והוא 100% טבעי ונטול כימיקלים מזיקים

רובנו מכירים את האורגנו כצמח תבלין בלבד, אך האמת היא שמדובר בצמח עם קשת רחבה של סגולות מרפא, בזכות היותו עשיר בכמות יוצאת דופן של ויטמין A, ויטמין K, סידן ומגנזיום. שמן האורגנו מכיל גם ויטמינים מקבוצת B, סיבים תזונתיים, ויטמין C, ברזל, אשלגן ונוגדי חמצון עוצמתיים כמו קרבקרול, תימול וחומצה רוזמרינית. כל הטוב הזה ביחד מסייע לשמור על בריאותנו ולסייע לריפוי מהיר, יעיל וטבעי של הגוף.

5 היתרונות החשובים של שמן האורגנו

את שמן האורגנו ניתן ליטול כשמן בטיפות, או בכמוסות נוחות לבליעה. הוא הוכח מחקרית כבעל סגולות ריפוי לבעיות בריאותיות רבות.

  • הוא עוזר להתמודד ביעילות עם הצטננויות ומחלות בדרכי הנשימה – שמן אורגנו מסייע לשחרר את דרכי הנשימה מהצטברויות של נזלת וחיידקים, על ידי סילוק הגודש בדרכי האף. התימול מסייע להרגיע את הגרון ולהפחית תחושות של כאבים, שריפה ודלקתיות. הוא מסייע גם לשמן את הגרון ואת הריאות המודלקות שלנו, וכתוצאה מכך הוא תורם למניעת התקפי שיעול.
  • הוא מייעל את תהליך העיכול - שמן האורגנו מייעל את תהליך העיכול, על ידי גירוי הפרשת מיצי עיכול ואנזימים שונים מהכבד או מכיס המרה לקיבה ולמעיים. התימול מסייע להרגיע את דרכי העיכול ולהקל על צרבות ותחושת שריפה. שמן האורגנו מסייע גם להילחם בפולשים ובפטריות שונות, שעלולים לפגוע באיכות העיכול שלנו ולהזיק לגופנו בטווח הארוך. בכך, תהליך העיכול הופך ליסודי יותר: הגוף סופח יותר ערכים תזונתיים מהאוכל והם תורמים לבריאות למניעת תופעות כמו שלשולים או עצירויות.
  • הוא מסייע להקל על כאבים – מחקרים אימתו כי שימוש בשמן אורגנו מסייע להפחית כאבים. הקרבקרול, בזכות סגולותיו האנטי-דלקתיות, הוא ככל הנראה זה שאחראי להשפעותיו המרגיעות של שמן האורגנו.
  • הוא מסייע להגן על הגוף מפני פולשים - נוגד החמצון קרבקרול הוא ממשפחת הפנולים, שתורמת כוח לגוף ומייעלת את יכולתו להילחם בחיידקים שונים, וגם - להגן על הגוף מפני פלישתם אליו מלכתחילה. בניגוד לאנטיביוטיקה, גופנו לא מפתח עמידות בפני סגולותיו הטבעיות של שמן האורגנו, ולכן הוא יסייע לנו להילחם בפולשים ביעילות גם אם נשתמש בו במשך שנים רבות. ויטמינים נוספים שמכיל שמן אורגנו, A ו- C, הם נוגדי חמצון שתורמים לוויסות פעילותה של מערכת החיסון, ולהחלמה מהירה של פצעים ונגעים. כל נוגדני החמצון בשמן הזה מסייעים להילחם ברדיקלים החופשיים בגופנו - כלומר בחמצון יתר של התאים. חמצון יתר עלול לגרום למחלות קשות כמו סרטן או אלצהיימר, ולהאצת תהליך ההזדקנות הכולל של גופנו. שמן האורגנו מסייע לנו להילחם בכל אלה.
  • הוא תורם לניקוי מחזור הדם - הקרבקרול והתימול שבשמן האורגנו מסייעים להאיץ את מחזור הדם ולנקות אותו מהצטברויות שומניות לא בריאות, כגון כולסטרול. שמן האורגנו מכיל גם אומגה 3 - חומצת שומן חיונית ונדירה בתזונה המערבית, שגופנו מכיר אותה כ"טבע שני". בניגוד לשומנים לא בריאים, אומגה 3 מתעכלת בגופנו בקלות, ובין היתר היא גם מייעלת את תהליכי הניקוי של מחזור הדם.


שמן אורגנו


שמן אורגנו מסייע לטיפול בקנדידה

פטריית הקנדידה היא פטריית שמרים, שבגלל התזונה המערבית היא נמצאת בדרכי המעיים של רובנו. הקנדידה נוצרת בגלל תזונה לקויה, לחץ נפשי, נטילה ממושכת של תרופות או אנטיביוטיקה שמחלישה את המערכת החיסונית, וחשיפה למפגעים סביבתיים כמו כימיקלים וזיהום אוויר. 

המזון של פטריית הקנדידה הוא אלכוהול וסוכרים הפשוטים - היא זו שיוצרת בגוף את החשקים להם, משום שהיא רעבה. כשהיא מקבלת את מבוקשה, היא מייצרת בגופנו רעלים שפוגעים בחיידקים הפרוביוטיים של המעי, במבנה המעי ובמערכת החיסונית שלנו. ככל שהפטרייה גדלה כך קשה לגופנו לנצל ערכים תזונתיים ממזון ולכן הוא הולך ונחלש.

כשהמערכת החיסונית שלנו חלשה, פטריית הקנדידה מתחילה להתרבות, לצאת מהמעי תוך כדי פגיעה בו, ולהתפשט ולזהם אזורים אחרים בגופנו כמו הגרון והלשון, איברי המין, הריאות, דרכי השתן ועוד. בנוסף, יש קשר ישיר בין פטריית הקנדידה למחלות מעיים כמו קרוהן וקוליטיס.

השילוב החזק של נוגדי החמצון שמצוי בשמן האורגנו, בפרט הקרבקרול, יוצר תרכובת אנטי-פטרייתית עוצמתית, שמסייעת לחזק את המערכת החיסונית שלנו ולנתק את אספקת המים של הקנדידה - שגוועת בגלל ההתייבשות.

מחקרים הוכיחו כי שמן אורגנו מסייע להתמודד ביעילות יוצאת דופן עם לפחות 16 זנים שונים של פטריית הקנדידה, כולל פטרת שהתפשטה לאיברי המין ולמערכת הנשימה והגרון. שמן אורגנו מוגדר כטיפול אלטרנטיבי טוב להתמודדות עם הפטרייה הזו, לעומת תרופות ואנטיביוטיקה, שמחלישות עוד יותר את המערך החיסוני שלנו.

איך נוטלים שמן אורגנו?

את שמן האורגנו ניתן ליטול כשמן בטיפות, או בכמוסות נוחות לבליעה.

  • בנטילה בשמן - שמן אורגנו הוא מרוכז בצורה משמעותית ולכן מומלץ לשתות אותו ביחד עם נוזלים. בדומה לחומץ תפוחים, הטעם של שמן האורגנו הוא חריף, ולכן מומלץ למהול אותו במים.
  • אין צורך לעבור את המינון שעל האריזה - יש לשתות מעט מאוד טיפות בכל מנה.
  • אפשר כמובן גם למרוח אותו על העור - מומלץ למהול את השמן בנוזלים ושמנים אתריים נוספים ולהשתמש בכמות קטנה בפעם הראשונה, כדי לבחון את רמת הרגישות של העור לשמן הזה.
  • אין עדיין מחקרים שמאמתים כי שמן אורגנו בטוח לילדים או נשים בהיריון. אם אתם שוקלים לעשות זאת - חובה להתייעץ עם רופא.
  • מי שאלרגי לאורגנו, מרווה, מנטה, בזיליקום או לבנדר - כולם שמשפחת השפתניים - לא יוכל לצערנו להשתמש גם בשמן אורגנו.

האם יש תופעות לוואי?

ממש לא! שמן האורגנו הוא שמן טבעי שמופק מצמח, ולכן הוא בריא מאוד לשימוש, ואינו גורם לתופעות לוואי. 

להזמנת שמן אורגנו נוזלי או בכמוסות לחצו כאן >>


למחקרים מדעיים על שמן אורגנו

מחקר 1: יתרונות מגובים מחקרית אודות שמן האורגנו

מחקר 2: האיכויות האנטי-בקטריאליות של שמן האורגנו

מחקר 3: שמן האורגנו עשיר ברכיבים אנטי-דלקתיים ונוגדי חמצון, המסייעים ללחום בתופעת הרדיקלים החופשיים ובמגוון רחב של מחלות

מחקר 4: שמן האורגנו הוא בעל איכויות אנטי-בקטריאליות יוצאות דופן, שלוחמות ביעילות במגוון רחב של חיידקים

מחקר 5: הערכה מלאה של כל הסגולות והבריאות ששמן האורגנו תורם לגופנו

מחקר 6: מבחינת המיקרו, מהם הרכיבים הפעילים בעלי הפעילויות האנטי-בקטריאליות, המצויים בשמן האורגנו

מחקר 7: מאמר קליל וממצא אודות שמן האורגנו, יתרונותיו והעדויות הקליניות שלו

מחקר 8: פירוט הכימיה מאחורי שמן האורגנו והראיות אודות היותו שמן אתרי אנטי-בקטריאלי

מחקר 9: סקירה אודות שמן האורגנו

מחקר 10: מחקרים עד עתה, העידו כי שמן האורגנו טומן בחובו הרבה בריאות לגופנו, אך מבחינה קלינית יש לבצע הרבה מחקרים נוספים, שיאששו את הסגולות הללו

מחקר 11: הערכה אודות המחקרים הקיימים אודות שמן האורגנו והתכונות הבריאותיות שלו

מחקר 12: שמן האורגנו מייעל את התפקוד הגופני שלנו

מחקר 13: סקירה מלאה אודות שמן האורגנו ואופן השימוש בו

מחקר 14: סקירה מלאה אודות שמן האורגנו ויתרונותיו

מחקר 15: פירוט מנגנון הפעילות של נוגדי חמצון ושל רכיבים אנטי-בקטריאליים בשמן האורגנו