מהו שמן חוחובה ומהן סגולותיו המופלאות

נלחם באקנה ובהזדקנות העור, מנקה אידיאלי וגם מעניק לחות, כל היתרונות של שמן החוחובה לעור הפנים והגוף

שמן חוחובה המוכר לנו כמשקם השיער האולטימטיבי אי שם משנות ה 90, הוא הרבה יותר מסתם אופנה חולפת.

השמן אשר מופק מפירות צמח החוחובה מכיל כמויות גדולות של ויטמין E טבעי ונוגדי חימצון נוספים אשר הופכים אותו לאחד מהשמנים הבריאים ביותר לעור שלנו כבר בצורתו הגולמית.

בעצם, לשמן החוחובה שלל סגולות מופלאות החל מטיפול בקמטים , מניעת כוויות שמש ועד לטיפול באקנה. להלן הסגולות המופלאות של שמן חוחובה:

שמן חוחובה במקום סבון

לפי מחקרים עדכניים ובדיקות מעבדה, נמצא כי בשמן החוחובה מספר תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי פטרייתיות אשר מסייעות לחסל סוגי מיקרו אורגניזמים טפיליים שנמצאים על העור שלנו בדרך קבע.

סוגי אורגניזמים אלה עלולים לגרום לסלמונלה, אי קולי  קנדידה ושות'. נמצא כי שימוש יומי בשמן חוחובה במריחה על העור, מקטין משמעותית את אותם פטוגנים על העור שלנו.

אישה נוגעת ברגליים שלה

שמן חוחובה במקום קרם טיפולי

השמנים והקרמים הדרמטולוגיים הטיפוליים, מכילים כולם ויטמין E שהוא נוגד חימצון רב עוצמה. נזקי החימצון הם רבים ומושפעים הן מגורמים סביבתיים והן מתגובות פנימיות של הגוף שלנו עצמו.

ידוע כי נזקי החימצון הם הגורם מספר אחד להזדקנות העור. בשמן החוחובה ניתן למצוא כמויות של ויטמין E טבעי לחלוטין ובלתי מעובד מה שהופך אותו לתכשיר אנטי אייג'נג טבעי מהמעלה הראשונה.

שמן חוחובה במקום תרופות לפצעונים

פצעונים או -אקנה, הם בעצם דלקת של בלוטות החלב וזקיקי השיערות. בלוטות החלב מפרישות שומן אשר משתלב עם תאי עור מתים ומביא לחסימה של זקיקי השיער שיוצרים סביבת התרבות של חיידקים.

לפי ניסויים קליניים עדכניים, נמצא כי מריחת שמן חוחובה על עור הפנים יכולה למנוע את התופעה. שמן החוחובה אוטם את נקבוביות העור, יוצר לחות וגורם לאיזון השומן בעור ובכך מונע הופעת הפצעונים.

שמן חוחובה במקום אלוורה

אם תקראו את התווית של קרם ההגנה שלכם, סביר להניח שתמצאו ברשימת הרכיבים את שמן החוחובה. זאת בשל השילוב שבין נוגדי החימצון המצויים בשמן בשילוב עם ויטמין E.

מתברר כי השילוב הקיים בשמן החוחובה הופך אתו ליעיל במיוחד בהגנה מפי נזקי השמש כמו גם בטיפול בכוויות ואדמומיות הנגרמים מחשיפה לשמש.

שמן החוחובה מסייע בריפוי העור ובהפחתת התסמינים הלא נעימים של כוויות שמש.

שמן חוחובה במקום קרם לחות

לסיכום, שמן החוחובה יכול להחליף בפני עצמו מגוון רחב מאוד של קרמים לעור הגוף והפנים. המוצר הטבעי הנפלא הזה עומד בגאון אל מול שלל הקרמים ה"יעודיים".

הוא מוסיף לחות מושלם ואף מונע מהגוף לאבד לחות בשל מרקמו דמוי השעווה. הוא אנטי דלקתי, אנטי בקטריאלי ואף יעיל כמקדם הגנה.

הוא עשיר בויטמינים ונוגדי חימצון ועוזר להיחלם גם באקנה של גיל ההתבגרות וגם בקמטים של גיל הבגרות והוא אפילו יעיל לטיפול בפסוריאזיס ואקזמה, אבל הדבר המופלא ביותר בו הוא שאת כל הטוב הזה, אנחנו קיבלנו במתנה מהטבע.