בימים בהם מחירי היבוא והמיסים עולים, כמות הזיופים של המותגים העולמיים רק תופסת תאוצה, רבים בוחרים יותר ויותר במותגים ישראלים לצד רבים אחרים שטוענים שלא ניתן לתת אמון במוצר שמיוצר בישראל. יצאנו לבדוק.
צריכת אבקות חלבון
כספורטאים כולנו מקפידים על צריכת 1.5 - 2 גרם חלבון בכל יום ובכל שלוש שעות, דבר שהופך את צריכת החלבון למסורבלת ויקרה כספית.
זאת הסיבה שכולנו מחפשים אלטרנטיבות יעילות לצריכת חלבון שהטובה והמועדפת מכולם היא ללא ספק אבקת החלבון.
למרות שבמהלך היום אנו אוכלים חלבונים מכל הבא ליד, הורגלנו לחפש באבקות החלבון לנבור ולחפש פגמים במותגים משתלמים יותר וזאת על מנת להצדיק את קיומם של מותגים יקרים.
כולנו צורכים טונה לפי הערכים ולא שואלים באיזו נקודה על פני הגלובוס היא שחתה.
כולנו צורכים עוף לפי הערכים ולא שואלים באיזה לול הוא גדל.
גם את הבקר שאנו אוכלים אנו צורכים לפי נתוני החלבון כלל לא יודעים האם הוא גדל בישראל או שיובא מתורכיה...
מהסיבה הזאת יותר ויותר צרכנים רוכשים היום אבקות לפי נתוני החלבון.
המותגים הותיקים הנמכרים בעולם ביססו את מעמדם ואת תפיסתם לצד מותגים חדשים רבים שקמים בכל יום בכל המדינות על ידי מנגנון שכנוע משוכלל שיצדיק את תשלום הפרמיה עבור רכישת ״מותג".
הקלות של הכנת האבקה והפשטות של הרכיבים הסבו את עולם אבקות החלבון כיום ל-3 זירות עקריות
הטעם והמרקם, המחיר, הערכים ל100 גרם.
הזירה הראשונה והחשובה ביותר היא הערכים
בעניין זה אין משחקים וההשוואה ברורה לחלוטין. יש להשוות ביו ערכי המוצר ל100 גרם אבקה ולראות בקלות את ההבדלים, כמות החלבון היא שקובעת והיא שקובעת בין המותגים השונים ללא קשר היכן יוצרו.
הזירה השניה היא זירת הטעם
זוהי הזירה הקשוחה מכולם, אין כאן אפשרויות משחק רבות והדעות משתנות מאדם לאדם. למרות שכיום כל החברות משקיעות רבות בנושא זה, מומלץ לקרוא תגובות וביקורות על הטעמים המומלצים.
הזירה השלישית היא זירת המחיר
לאחר שבדקנו, מצאנו והשוואנו בין המותגים השונים יש לחפש את המחיר האטרקטבי ביותר. בהחלט יתכנו הפרשים במחירים שלא בהכרח יצביעו על ההבדל באיכות.
חברות עם מנגנון הפצה רחב, מטה רחב והוצאות שיווק ופרסום גדולות יהיו לעולם יותר יקרות מחברות יעילות יותר.
לסיכום, נראה שאין עדיפות לקנות מוצר זה או אחר, נראה שקיימות אבקות המיוצרות בישראל אשר טובות ממרבית האבקות האמריקאיות לצד מותגים אמריקאים ותיקים וטובים לא פחות.