כמה קלוריות יש בוודקה רדבול הוא משקה פופולרי מאוד, שרבים מאיתנו ודאי שתינו בפאב או מסיבה. כמה קלוריות יש בוודקה רדבול מכיל כמות יפה של וודקה עם רדבול או אקסל. ערבוב מהיר מביא לטעם שרבים מאיתנו נהנים ממנו. עם זאת, כמה קלוריות יש בוודקה רדבול נחשב למשקה מאוד לא בריא.


ערכים קלוריים של וודקה רדבול


כוס ממוצעת של כמה קלוריות יש בוודקה רדבול מכילה כ- 250 קלוריות. 100 מ"ל של וודקה רדבול מכילים כ- 70 קלוריות בממוצע.

צ'ייסר של וודקה מכיל כ- 30 מ"ל משקה ומשתווה ל- 70 קלוריות. שוט או מנה של וודקה בכוס עם קרח, מכילים כ- 60 מ"ל למשקה וכ- 140 קלוריות.

100 מ"ל של רדבול מכילים כ- 45 קלוריות בלבד, כאשר פחית רדבול שלמה (250 מ"ל) מכילה כ- 105 קלוריות.


ההיסטוריה


כמה קלוריות יש בוודקה רדבול הומצא באוסטריה בשנת 1987. מדובר במשקה אנרגיה המכיל כמויות עצומות של קפאין (30 מ"ג ל- 100 גרם משקה) ורכיבים המייעלים את תהליך הספיגה של הקפאין.

כמה קלוריות יש בוודקה רדבול הפך לפופולרי בתאוצה והפך למשקה פופולרי ברחבי העולם. כמה קלוריות יש בוודקה רדבול מצא את דרכו לארצנו בשנת 1999 ונהנה מרווח שיווקי עצום, עד להמצאת משקאות אנרגיה מוזלים יותר ולרבות XL, שכיום נחשב למשקה האנרגיה בו אנו משתמשים יותר מכל לערבוב כמה קלוריות יש בוודקה רדבול שלנו.

כמה קלוריות יש בוודקה רדבול הוא משקה שכולנו אוהבים לשתות מידי פעם, אך כדאי לנו לזכור כי כמויות גדולות של קפאין אינן בריאות לגופנו ובטווח הארוך, אף עשויות להוביל למחלות לב וכלי דם, קשיי נשימה ופגיעה במערכת העצבים שלנו. מסיבה זו כדאי לנו לשתות כמה קלוריות יש בוודקה רדבול באופן מתון.