להזמנות: 03-6485501
סל הקניות
סגירה
שם
כמות
מחיר
הבית שלך לחיים בריאים יותר
100% קניה בטוחה
שירות לקוחות 03-6485501
  • קנייה מאובטחת
  • החזר כספי מלא
  • אפשרות תשלום לשליח
  • משלוח מהיר
איש קטן מסתכל על שני צידי הדרך שיש אוכל

מדריך תזונה מכוונן לתזונה נכונה – תזונה המכילה את כל הבריאות, לה גופנו זקוק

• ויטמינים – תרכובות חיוניות לגופנו, אשר הוא איננו יכול לייצר בעצמו ורוב הפעמים, לא נאגרות בגופנו כגון ויטמינים A, C, E (אשר נחשבים גם כנוגדי חמצון) וויטמינים מקבוצת B המצויים בכל מדריך תזונה איכותי. ניתן למצוא ויטמינים ברוב הפירות והירקות. בישול מפחית מערך המינרלים בגופנו

• מינרלים – חלק מהותי ממדריך תזונה הוא המינרלים: קבוצה של יסודות, בדרך-כלל מתכות, להן גופנו זקוק בכמות מסוימת כדי להתקיים. גופנו כן אוגר חלק מהמינרלים ויכול לייצר כמויות קטנות של חלק מהם, אך עדיין זקוק להם ממזון. מינרלים נפוצים הם הסידן, הזרחן, הנחושת, הברזל, המגנזיום, הניקל ועוד. ניתן למצוא מינרלים בעיקר בירקות, ירקות ירוקים בפרט ופירות, אגוזים, דגנים מלאים ועוד.

• נוגדי חמצון – תרכובות חיוניות שמהותיות לכל מדריך תזונה, משום שהן מסייעות לגופנו להתמודד עם תופעת הרדיקלים החופשיים ומייעלים תהליכים ביולוגיים שונים בגופנו כגון תהליך העיכול, תהליך ניקוי הרעלים, חיזוק המערך החיסוני שלנו, ניקוי מחזור הדם מהצטברויות שומנים, חיזוק החדות הקוגניטיבית שלנו ועוד. נוגדי החמצון החזקים ביותר הם הפלבנואידים, הקרטנואידים, הפוליפנולים ועוד, המהותיים לכל מדריך תזונה. אנו יכולים ליהנות מהם בעיקר בפירות, ירקות, אגוזים, זרעים וחלק מהמוצרים מן החי.

• חומצות אמינו – אבני הבניין של החלבונים. אנו זקוקים לחלבונים לשם חיזוק השרירים שלנו ושימור בריאותם, ייצור של הורמונים ומוליכים עצביים שונים, מתן אנרגיה לגופנו ועוד, שחיוניים מדריך תזונה, בייחוד אם אנו עוסקים בפעילות גופנית. אנו יכולים למצוא חלבונים בעיקר בביצים, דגים, איברים פנימיים וקטניות.

• חומצות שומן בריאות – אומגה 3 היא חומצת השומן הבריאה ביותר, משום שלגופנו פשוט מאוד לפרק אותה ולנצל אותה לשימושיה השונים: בנייה ושימור התפקוד הקוגניטיבי שלנו לטווח הארוך, ניקוי כלי הדם שלנו מהצטברויות שומניות, שימור העור והשיער שלנו חלקים, צעירים ונעימים ושימור איכות הראייה שלנו לאורך זמן, על ידי מדריך תזונה. אומגה 3 מצויה בעיקר בירקות ירוקים, דגים שומניים, ביצים, אגוזים וזרעים.

• סיבים תזונתיים – מדובר בפחמימות שגופנו לא מניב מהן ערכים תזונתיים, אך אכן נעזר בהם, כדי לשמר מערכת עיכול אקטיבית: הסיבים התזונתיים תורמים לתהליך עיכול איטי ואיכותי יותר, המסייע לווסת את רמות הסוכרים והשומנים בגופנו ולהביא לייצור צואה פשוט ובריא יותר. הם אף מסייעים להקנות לנו תחושת שובע, שתורמת להורדה במשקל וכמובן מדריך תזונה איכותי. אנו יכולים למצוא סיבים תזונתיים בעיקר בקטניות ויוגורט.

להזמנה ישירה של כדורי הרזיה טבעיים - לחצו כאן

דיאטת סופר פוד

תגיות:

nutri d banner long newlow

תפריט הבריאות שלך

NUTRI-D SUPPLEMENTS

צעד אחד מפריד בין
הבריאות שבטבע והגוף שלך

לקניה ישירה >
X
הבית שלך לחיים בריאים יותר