מדובר בנוגד חמצון רב עוצמתי בעל מגוון של תפקידים בגופנו. מחקרים מראים כי קיים קשר ישיר בין מחסור של הרכיב בגוף לבין היווצרות של מחלות לב וכלי דם.

 

אז מדוע הוא כל כך חשוב?


יש לכך שתי סיבות עיקריות:

  1. קו אנזים קיו 10 נמצא למעשה בכל תא ותא בגוף שלנו.

  2. קו אנזים קיו 10 הוא בעצם משתתף בתהליכי הפקת אנרגיה תאיים.

  3. קו אנזים קיו 10 מסייע בנטרול התנועה של רדיקלים חופשיים ומסוגל לסלק אותם עוד לפני שהם מחוללים נזק בגוף שלנו .

  4. קו אנזים קיו 10 מסייע בהגנה על תאי ה- DNA.

 


להזמנה ישירה של Q10 - לחצו כאן


מה הקשר בין קו אנזים קיו 10 לבין מחלות לב

שריר הלב שלנו הוא שריר גדול ולכן הוא זקוק לכמות גדול של אנרגיה. נוגד החמצון הזה, נמצא בריכוזים גבוהים בלב ולכן מחסור בו עלול לעודד היווצרות של בעיות בתפקוד שריר הלב. בנוסף, תוסף קו אנזים מסייע בכל מיני תסמינים הקשורים לתפקוד לקוי של מערכת הלב כמו דופק לא סדיר, עייפות, לחץ דם גבוה,  רמות גבוהות של סוכר בדם ועוד. זו הסיבה שהיום רופאים ממליצים על תוסף של קו אנזים קיו עשר לכל מי שנמצא לפני ניתוח לב או ניתוח מעקפים, לכל מי שסובל מבעיות בלב או נמצא בסיכון כזה או אחר.

 

קו אנזים קיו 10 מחיר

חברת נוטרי די פיתחה פורמולה ייחודית של קו אנזים q10 במחיר מעולה לצרכן. במחיר של 149 שקלים, תוכלו להנות מפורמולה ייחודית ומתקדמת, הנספגת בגוף בקלות ולקבל 3 חפיסות של קו אנזים קיו 10. כל כמוסה מכילה 100 מ״ג של נוגד החמצון המופלא הזה. קו אנזים קיו 10 מבית נוטרי די מיוצר ברשיון משרד הבריאות, אינו מכיל רכיבים מן החי, צבעי מאכל, חומרי טעם וריח או חומרים משמרים. מדובר במוצר 100% טבעי שמתאים גם לטבעונים.



להזמנה ישירה של Q10 - לחצו כאן