איך נדע לבחור ויברטור ואיך נוכל לדעת איזה ויברטור מומלץ וטוב?

בחירת ויברטור היא משימה לא קלה כלל וכלל. קיימים אין ספור סוגי ויברטורים בשוק ולא כל אחד הוא טוב באופן כללי או טוב עבורך בפרט. כך תבחרי את הויברטור העונה על הצרכים הייחודיים שלך.

צעצועי מין לנשים הם כבר מזמן לא משהו שגורם למבוכה. אם פעם ויברטור היה מיוחס רק לנשים בודדות, היום כבר נשים רבות משתמשות בהם, גם בתוך הזוגיות, חלקן גם מצהירות זאת בגלוי, וזאת בגלל ההבנה בעידן הנוכחי שמין הוא נושא טבעי, שהוא מותר ושאין שום סיבה שלא להרגיש בנוח לחלוטין עם הרצון שלנו להעצים, לחקור וליהנות ממנו.

כיום יש מבחר עצום של צעצועי מין לנשים מסוגים שונים כשהפופולאריים ביניהם הם עדיין הוויברטורים. נשים רבות משתמשות בויברטור גם לא בזוגיות אבל בהחלט גם כחלק מהיחסים האינטימיים שבתוך המערכת הזוגית ובכך מאפשרות לבן הזוג שלהן ולעצמן ללמוד ולחוות סוגים חדשים של הנאה ולהכניס עוד יצירתיות לחיי המין.

למה דווקא ויברטורים? מכיוון שרוב הנשים מגיעות לאורגזמה באמצעות גירוי הדגדגן ולא על ידי חדירה ובכך מצטיין הוויברטור. מאותה סיבה גם ניתן להשתמש בו בזמן קיום יחסי המין בכדי להגיע לאורגזמה מהדגדגן אם היא לא מגיעה מחדירה. גם בתוך היצע הויברטורים קיים מגוון גדול עם שלל, עוצמות, קונסטרוקציות וסיבובים בכדי להתאים את ההנאה באופן מדויק לצרכים של המשתמשות. 

להזמנה ישירה מתוך מגוון ויברטורים - לחצי כאן

ויברטור

6 נקודות שיעזרו לך לעשות את הבחירה הנכונה

  • החומר ממנו הוא עשוי - חשוב מאוד שהמעטפת שלו תהיה עשויה מסיליקון או מחומר היפואלרגני איכותי אחר ולא פלאסטיק או גומי פשוט.
  • החנות ממנה את קונה - למרות שמדובר במוצר מאוד עדין אשר פוגש אתהאיזור האינטמי ביותר בגוף האישה, עדיין מדובר בשוק פרוץ עם המון יצרנים שחלקם עלולים להיות מאוד לא אחראיים. כדאי מאוד לרכוש את הויברטור חנות טבע או בריאות מוכרת המוכרת מוצרים המאושרים על ידי מכון תקנים הישראל או האמריקאי ולא לחנויות סקס בסימטאות נידחות שלא ברור מה איכות המוצרים שלהן.
  • רמת הנסיון – אם את עדיין טירונית בעסקי הויבראטורים, לא כדאי על ההתחלה להשקיע בשיכלולים שאת לא בטוחה שאת צריכה ואוהבת. עם הזמן תוכלי ללמוד יותר על הויברטור, על עצמך ומה את מצפה ממנו. אם כבר השתמשת בעבר בויבראטור ומרגישה מוכנה לעבור לשלב הבא, כדאי ללכת על כזה שיש לו יותר פונקציות והפתעות.
  • עוצמת הרטט – הויברטורים השונים מגיעים עם מהירויות ומקצבים שונים. רוב הויברטורים מגיעים עם איזושהי דרך לשלוט על העצמה והמהירות באמצעות מנגנון על הויברטור או לפעמים באמצעות שלט חיצוני. מן הסתם, ככל שתהיה אפשרות שליטה רחבה יותר, סביר להניח שתמצאי את האפשרות שתתאים לך בצורה המדויקת ביותר.
  • הנקודה העיקרית -  חשוב להבין וללמוד על הגוף שלך מה המקור ממנו את יכולה להפיק את ההנאה הגדולה ביותר - נקודת הג'י הפנימית או גירוי חיצוני של הדגדגן, כאשר ברוב המקרים התשובה היא שניהם. לשם כך כדאי מאוד לבחור ויברטור אשר כולל שני פינים המיועדים לשני האיזורים. אפשר גם לקחת את זה צעד אחד קדימה ולבחור ויברטור הכולל בצד אחד פין אחד ובצד השני פין המפוצל לשניים להנאה כפולה.
  • זירת הפשע - גם המקום שבו את מתכננת להשתמש הכי הרבה בויברטור יכול להיות שיקול משמעותי. למשל אם את מרבה לנסוע ומעדיפה לצרף גם ויברטור לחוויית הטיול כדאי לקחת ויברטור קטן יחסית.
    גם אגב אם את נמצאת בסביבה שמצריכה ממך לשמור על דיסקרטיות כדאי למצוא כזה שתופס פחות נוכחות בארון וכזה שהוא יחסית שקט. באותו עניין, אם את בדרך כלל מעדיפה להשתמש בויברטור במקלחת, כדאי לבחור בכזה שעמיד במים ואין לו כבל חשמל.

    להזמנה ישירה מתוך מגוון ויברטורים - לחצי כאן