להזמנות: 03-6485501
סל הקניות
סגירה
שם
כמות
מחיר
הבית שלך לחיים בריאים יותר
100% קניה בטוחה
שירות לקוחות 03-6485501
  • קנייה מאובטחת
  • החזר כספי מלא
  • אפשרות תשלום לשליח
  • משלוח מהיר
תרגילים לחיטוב הרגליים הם התרגילים הנפוצים והיעילים ביותר, משום שרובם מתמקדים גם בפיתוח שרירי הבטן והאגן שלנו.
בשונה מתרגילי ידיים, שבדרך-כלל יצריכו מאיתנו משקולות, רצועות או אביזרי כושר מגוונים, תרגילים לחיטוב רגליים ניתן לעשות בכל מקום ולרבות גם בבית.
מומלץ לבצע אימון של 20 דק' ביום או שלושה-ארבעה אימונים ארוכים של תרגילים לחיטוב רגליים בשבוע, כדי ליהנות מהתוצאות היעילות ביותר.

• סקוואט – תרגילים לחיטוב הרגליים בעלי התוצאות היעילות ביותר הם הסקוואטים, שכולנו ודאי מכירים היטב: נפתח את התרגיל כאשר אנו עומדים בפיסוק. נרד מטה עם המותניים תוך כדי הרחבת הפיסוק, עד שאנו מגיעים למצב בו הירכיים שלנו ישרות לחלוטין. נעלה מעלה ונחזור על התרגיל במשך שני סטים, הכוללים 20 חזרות.

• סקוואט + קפיצה – תרגילים לחיטוב הרגליים הללו מוסיפים טוויסט לסקוואט המסורתית: כאשר אנו בסקוואט, במקום להתרומם באיטיות – נניח את הידיים מאחורי הראש ונקפוץ מעלה, נתיישר ונחזור על הפעולה. יש לחזור על תרגילים לחיטוב הרגליים הללו במשך שלושה סטים, הכוללים 15 חזרות.

• סקוואט צדדית – תרגילים לחיטוב הרגליים הללו יוצרים מתיחה משמעותית בכל רגל: אנו נפתח את התרגיל בסקוואט, אך במקום להתרומם, ניישר את אחת הרגליים שלנו לצד, כאשר רגל השנייה נותרת בתנוחת הסקוואט ותומכת ביציבה שלנו. נמתח את הרגל בתנועות קטנות (מומלץ לשמור על פלקס ברגל) ולאחר מכן נשוב לתנוחת הסקוואט ונחליף רגל. נבצע את התרגיל במשך שני סטים, הכוללים לפחות עשר חזרות לכל רגל.

• מדרגות גבוהות – אם יש לנו ספה או שולחן נמוך בבית, יש לנו את כל מה שאנו זקוקים לו עבור תרגילים לחיטוב רגליים מעין אלו: נניח את אחת הרגליים על המשטח, נקפוץ ונחליף לרגל השנייה. נבצע כשני סטים, הכוללים 10 חזרות.
Nutri D Sport Banner long new2a newlow

תפריט הבריאות שלך

NUTRI-D SUPPLEMENTS

צעד אחד מפריד בין
הבריאות שבטבע והגוף שלך

לקניה ישירה >
X
הבית שלך לחיים בריאים יותר