קצת על חטיפי חלבון

חטיפי חלבון הינם תת קבוצה בתוך משפחת תוספי התזונה. כל חטיפי החלבון מבוססים ברובם על אבקת חלבון מי גבינה מבודד, מקור מצוין לחלבון עשיר, איכותי ובכמות גדולה שנדיר למצוא במזון סטנדרטי.

זוהי אותה אבקה בדיוק המוכרת לנו משייק הפרוטאין הוותיק רק שהפעם היא באה בצורת "חטיף". חטיפי חלבון מומלצים נועדו להרגעה מידית של גוף הזקוק למזון, בין אם מדובר לאחר אימון מפרך, בתור תחליף מזין לסעודה שלמה בסדר יום עמוס מהרגיל או סתם כשמגיע הרצון למשהו מתוק ובריא, מבלי להרוס לעצמנו את שגרת התזונה עליה עמלנו כל כך קשה.

הם קלים לנשיאה ופשוט טעימים. בחטיפי חלבון כמות נדיבה מאוד של חלבון איכותי טהור, מיעוט פחמימה וכמות שומן מבוקרת, ביחס למה שאנחנו קוראים חטיף.

אז איפה הבעיה בעצם?

הבעיה מתחילה בעצם אצל ספקיות מוצרי החלבון המסתתרות מאחורי הכותרת המרשימה "חטיפי חלבון", מוצר שהוא בעיקרו טוב ונותן מענה מעולה לטווח רחב של סיטואציות בחיי העוסקים בכושר ותזונה.

חברות איכותיות פחות המשקיעות פחות פיתוח מעבדתי, משאבים במחקר, בטכנולוגיות ייצור ובטובת הלקוח, עשויות לשווק חטיפי חלבון באיכות ירודה יותר. יתכן כי הטעם יהיה משופר אך זאת יהיה בהכרח על חשבון איכות/כמות החלבון.

ולמעשה, העטיפה הנוצצת הנדמת כמקצועית, אמינה ומזינה, עם יתר חברותיה על המדף שבחנות הטבע, לעתים לא תספק ערכים תזונתיים משופרים בהרבה מאלו של חטיף רגיל לחלוטין. המלצה ראשונית חמה מאתנו, כדי לאתר חטיפי חלבון מומלצים, כדאי בראש ובראשונה לבחון היטב את טבלאות הערכים התזונתיים המצויות בגב אריזות החטיפים.

בודיבילדר אוכל חטיף חלבון


חטיף החלבון המומלץ ביותר

בשוק קיימים היום חטיפי חלבון שונים. מבדיקה שערכנו עולה, שהחטיף המומלץ מביניהם הוא אלפאס - חטיף החלבון של ALFA, שהפך לחטיף החלבון המועדף על ידי מאמנים ומתאמנים כאחד.

האלפאס הוא חטיף בוטנים אפוי איכותי, הבולט בזכות ערכיו התוזנתיים. הוא עשיר מאוד בחלבון - מכיל 21 גרם חלבון. הוא מאוד משביע ומהווה מקור לסיבים תזונתיים.

ובנוסף - בחטיך חלבון אלפאס אין צבעי מאכל, אין בו חומרים משמרים ואין תוספת סוכר. 

להזמנת חטיף חלבון אלפאס במבצע לחצו כאן >>


באתר טבע בריא נמכרים חטיפי חלבון רבים לבחירתכם.

לקטגוריית חטיפי חלבון בטבע בריא לחצו כאן >>



מחקרים בנושא חטיפי חלבון

מחקר מספר 1: חטיפי חלבון העשירים בחלבונים וסיבים תזונתיים, תורמים לבריאות האדם, מדכאים תיאבון ומסייעים להימנע מאכילה של ממתקים המבוססים על פחמימות

מחקר מספר 2: תכונות פונקציונליות של חטיפי חלבון – מחקר מפורט

מחקר מספר 3: שילוב חטיפי החלבון בתזונה שלנו – על ידי בחירה חכמה בחטיפים שבריאים באמת

מחקר מספר 4: היתרונות והחסרונות של חטיפי חלבון בסרטון קצר ואינפורמטיבי – חשוב לבחון איזה חטיף אנו בוחרים

מחקר מספר 5: השוואה בין חטיפי חלבון המבוססים על חלבון מן החי ובין חטיפים המבוססים על חלבון סויה

מחקר מספר 6: סקירה מפורטת אודות חטיפי חלבון

מחקר מספר 7: הנאה מחלבונים טרם, במהלך או לאחר פעילות גופנית – מייעלת משמעותית את האימון שלנו ואת תהליך ההחלמה והתפקוד הכולל של גופנו

מחקר מספר 8: חטיפי חלבון תורמים לבריאות השרירים שלנו ומייעלים את תהליך ההחלמה שלהם לאחר פעילות גופנית, במהלך הלילה

מחקר מספר 9: ההשפעה של תיסוף של חומצות אמינו שונות על איכות הפעילות הגופנית שלנו

מחקר מספר 10: השוואה בין חטיפי חלבון ובין ממתק הסניקרס

מחקר מספר 11: כאשר אנו רוצים להעלות מסת שריר, כדאי לנו ליהנות מיותר חלבונים על בסיס יומי

מחקר מספר 12: חשיבות הטריות של חטיפי החלבון

מחקר מספר 13: בחינת הזמנים האופטימליים, ליהנות מתוספי חלבון או חטיפי חלבון, כדי למקסם את הפעילות הגופנית שלנו

מחקר מספר 14: הנאה מכמות נאה של חלבונים ביומיום לעומת פחמימות, תורם לבריאות של מחזור הדם של האישה ומסייע לה להוריד במשקל ביעילות