אפשרות משלוח אקספרס מהיום להיום ❤️ לפרטים
שירות לקוחות: 03-6485501
שירות לקוחות: 03-6485501
סל הקניות
סגירה
שם מוצר
כמות
סך הכל
התחרטתם? תחזירומחזירים בקלות תוך 30 יום ומקבלים
החזר כספי מלא >>
X

ניתן להחזיר תוך 30 יום כל מוצר שניקנה בטבע בריא באריזתו המקורית מבלי שנפתחה ולקבל את כל הכסף בחזרה. למעט מוצרים אינטימיים שלא ניתן להחזיר על פי חוק.

בלי זיכויים! בלי שוברים! בלי תנאים! בלי שאלות! פשוט כסף בחזרה!

כתובת להחזרות: ת.ד. 13107 תל אביב 6113002

יש לתאם את החזרת המוצר עם שירות הלקוחות בטלפון: 03-6485501

ההחזרות יבוצעו בכפוף לתקנון.

כניסה לחשבון שלי

Love 2023 881x142new 2

מאס גיינר טבעוני 4 ק״ג | Mass Gainer Vegan

בלעדי בטבע בריא - כסף חזרה על כל המוצרים באתר!
קנו מוצר זה וקבלו 12.50 ש"ח מתנה לקנייה הבאה


לראשונה בישראל: הגיינר הטבעוני האיכותי בעולם
מומלץ ביותר לרגישים ללקטוז
מכיל חלבוני ספירולינה, אפונה וסויה
מכיל פחמימות מורכבות

חבילות והטבות מטורפות לבחירה כגון, שייקר, כפפות לחדר כושר ועוד!!! משלוח מהיר עד הבית/עבודה חינם!
בלעדי בטבע בריא - כסף חזרה על כל המוצרים באתר!
קנו מוצר זה וקבלו 12.50 ש"ח מתנה לקנייה הבאה


לראשונה בישראל: הגיינר הטבעוני האיכותי בעולם
מומלץ ביותר לרגישים ללקטוז
מכיל חלבוני ספירולינה, אפונה וסויה
מכיל פחמימות מורכבות

חבילות והטבות מטורפות לבחירה כגון, שייקר, כפפות לחדר כושר ועוד!!! משלוח מהיר עד הבית/עבודה חינם!
מחיר באתר
249.90
מחיר רגיל
299
שליח חינם
חברי מועדון צוברים 5%
חברי מועדון צוברים 5% מקנייה זו כנקודות למימוש בקנייה הבאה
מבצע זוגות
  • מותג:
  • אישורים: מיוצר ברישיון משרד הבריאות, עומד בתקן GMP
  • כשרות: כשר פרווה בהשגחת הרבנות ראש העין
  • כמות: 4 ק"ג

מאס ויגאן גיינר - הגיינר הטבעוני המוביל בעולם מבית אלפא | ALFA

פיתוח ייחודי והיחיד מסוגו בעולם

אלפא, מותג התוספים לספורטאים הגדול בישראל, עומדים מאחורי אחד הפיתוחים הכי מוצלחים בשנים האחרונות: מאס גיינר VEGAN מדובר על גיינר בעל נתונים מרשימים ביותר ביחס 1:5 המכיל רק 2% שומן.על החלבונים: הפורמולה הייחודית מכילה 3 סוגי חלבון על מנת להשיג מהירויות ספיגה שונות: חלבון ספירולינה, חלבון אפונה וחלבון סויה איזו.

על הפחמימות: מכילה פחמימות מבטטה, הנחשבים בעולם לפחמימות האיכותיות ביותר.

על הויטמינים: הפורמולה מכילה ויטמינים ומינרלים ממשפחת מזונות העל בינהם אבקת זרעי צ'יה, אבקת זרעי פשתן וכמובן ספירולינה

על הטעם: בניגוד לאבקות החלבון הטבעוניות אשר בהם הטעם הוא נקודת המאתגרת, במאס ווגן גיינר הטעם הוא גם הצד החזק שלו כך שבאמת לא נראה שיש לו חסרונות.

על הטבעונות: אבקה 100% טבעונית ללא הנדסה גנטית NON-GMO

גיינר לרגישים ללקטוז

המאס גיינר ווגן הוא גיינר המותאם במיוחד גם לרגישים ללקטוז ואינו מכיל כלל מוצרי חלב. 
כמו כן הוא מבוקש ביותר גם בקרב המחפשים גיינר עם כשרות פרווה 

יתרונות המאס ווגן גיינר

  • תשלובת חלבונים ייחודית המכילה חלבון ספירולינה, חלבון אפונה וחלבון סויה
  • מכיל פחמימת בטטה מורכבת
  • רק 2% שומן
  • מכיל ויטמינים ומינרלים מעולם הסופר פוד: אבקת זרעי צ'יה, פשתן טחון וספירולינה
  • יחס חלבון פחמימה 5:1
  • 1260 קלוריות למנת הגשה יומית
  • ללא כולסטרול
  • ללא שומן טרנס
  • הגיינר היחידי ללא לקטוז
  • ללא כולסטרול
  • רכיבים טבעיים ללא תופעות לוואי

גיינר VEGAN - פורמולת הפרווה הראשונה בעולם

המאס גיינר ווגן הוא למעשה הפורמולה הראשונה בעולם שמוגדרת כפרווה, זאת מבלי לפגוע בתשלובת המרכיבים האיכותית הכוללת שילוב אופטימלי ביחס מושלם בין פחמימה לחלבון. גיינר ווגן מתאים לספורטאים ומפתחי גוף המעוניינים לצרוך גיינר על בסיס רכיבים איכותיים מן הצומח בלבד, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל.

Teva bari סל תוספי המשתלם6 1

גיינר VEGAN - חשיבות הבטטה בפורמולה 

בשונה מגיינרים אחרים, הווגן מכיל בטטות כחלק מתשלובת הפחמימות והחלבונים. הבטטה הינה פחמימה מורכבת אשר מצד אחד מסייעת בהעלאה מבוקרת של רמות הסוכר בדם, מכילה סיבים תזונתיים ותורמת לתחושת שובע ממושכת ומצד שני מספקת לגוף את רמת האנרגיה לה הוא זקוק - לפני ואחרי האימון. בנוסף, הבטטה הינה מקור מצוין לויטמינים ומינרלים, מסייעת באיזון רמות הכולסטרול בדם ואף מחזקת את המערכת החיסונית.

גיינר VEGAN - הבשורה בטעם

בדרך כלל, כאשר אנו מחפשים מוצר טבעוני, אחת הבעיות היא בטעם או במרקם. גיינר ווגן אשר פותח ויוצר על ידי חברת תוספי התזונה המובילה בישראל נוטרי די מיוצר על בסיס פורמולה בה שמים דגש רב על הטעם. ניתן לבחור בין ווגן בטעם אגוזי לוז עשיר או קרם עוגיות מפנק.

לתויות הטעמים של Mass Gainer Vegan לחצו כאן:

שוקולד אגוזי לוז  |  קרם עוגיות 

 

Alfa700x480 new2 5

המלצות גולשים על המוצר

דביר, קריית עקרון. קונה מאומת
27.07.23
"בהחלט מוצר איכותי, לא עושה בעיות עיכול מכיוון שהוא טבעוני ריח מצוין וטעם טוב, למרקם אני עדיין מתרגל אני בהחלט מרגיש שהוא עוזר ושאני מעלה במשקל"
אריק, באר שבע. קונה מאומת
09.07.23
"אני חייב לציין שהגיינר הזה לעומת כל הגיינרים ששתתי בעבר, זה הגיינר היחידי שלא עושה לי בעיות עיכול בבטן וגם נותן ביצועים טובים. ממליץ בחום!"
עידן, באר שבע . קונה מאומת
03.05.23
"יחסית לגיינרים טבעונים אחרים הטעם מעולה,בקושי שמים לב שזה טבעוני מתעכל טוב מאוד בבטן ועוזר משמעותית בעלייה במשקל,סך הכל אני ממליץ מאוד"
אלחנן , ירושלים . קונה מאומת
01.05.23
"מוצר של אלפא אחד הטובים דבר ראשון זה פרווה אפשר לצרוך אחרי ארוחה בשרית שזה מעולה . משלוח סופר מהיר שירות לקוחות מצוין . תודה רבה "
נאור , תל אביב . קונה מאומת
10.04.23
"אני לוחם קניתי את הגיינר בשביל להשלים את הארוחות בצבא בגלל שהגינר פרווה מתרגלים מהר מאוד לטעם יחסית לגייר בטעם פרווה עוזר להשלים ארוחות אחרי ארוחה בשרית "
אלירן, יבנה. קונה מאומת
13.03.23
"ואווו..פעם ראשונה שניסיתי את הגיינר הטבעוני אחרי המלצות והייתי סקפטי ממש..אבל התוצאות לא איחרו להגיע כבר אחרי התנסות אחת..תוך פחות מחודשיים עליתי 2 קילו…אין ספק שמעכשיו זה הגיינר המועדף עליי והיחיד שבאמת מס 1…יאאלה ועכשיו להזמנה הנוספת לחידוש המלאי.!"
דן, כפס. קונה מאומת
03.01.23
"מוצר מצויין, משתמש כבר כמעט שלושה חודשים כתוסף לתזונה. קל לעיכול ודיי טעים, האמת טעם נרכש לדעתי, בהתחלה קצת מוזר. נמס במים בקלות שזה משהו שאני ממש אוהב "
יותם דיין, חריש. קונה מאומת
19.12.22
"אחלה מוצר! עוזר לי להשלים ארוחה אחרי סעודה בשרית (כשרות וכו׳) אמנם נשאר אבקתי יותר מהאבקות החלביות אבל מתרגלים במהירות למרקם"
Ivan, Bat yam. קונה מאומת
20.09.22
"I really liked the product, I took the taste of Nutella, I order a second time, I want to try a different taste, the result is not very visible yet, since I drank the product for only a month! thank you!"
אחמד , עכו. קונה מאומת
28.06.22
"מוצר מעולה קניתי אותו לאח שלי הקטן כבר בשבוע הראשון יש עליה במשקל לא עושה כאבי בטן והכי חשוב טבעוני ואת האמת הטעם מפתיע לטובה "
נעה, רכסים. קונה מאומת
01.05.22
"קניתי לבן שלי בן 16 שעושה כושר ורוצה לבנות את הגוף . הוא מאוד בררן באוכל והגיינר בטעם אגוזי לוז היה לו מאוד טעים ועזר לו להשלים את התזונה שלו ועזר לו לעלות במשקל . הוא היה מאד רזה ועכשיו הוא נראה הרבה יותר טוב וגם היה משביע אותו. מוצר מצוין!"
Nachman , בית שמש. קונה מאומת
28.03.22
"ניסיתי לא מעט סוגים וכולם גרמו לי לכאבי בטן ובחילות, הייתי לוקח אותם בכח. קניתי את את הגיינר הזה בגרסת Vegan בטעם עוגיות וסוף סוף אני מצליח לשתות את כל הכמות תוך כדי אימון בלי שאני ארגיש כבדות, וגם מאוד טעים ? ממליץ בחום!"
עמית, צפון. קונה מאומת
07.03.22
"יש לי רגישות לגלוקולוז ולכן הזמנתי את הגיינר הזה וחייב להגיד שזה אחד הרכישות הכי טובות שביצעתי זה נותן לי את האפשרות לקחת גיינר דבר שעד שלא נתקלתי במוצר הזה לא יכלתי לעשות ויש לו טעם מעולה לדעתי (הזמנתי את הנוטלה ממליץ בחום)"
קובי, אילת. קונה מאומת
02.02.22
"גיינר מעולה לא גורם לגזים ובעיות עיכול כמו במוצרי חלב עדיף על כל המוצרי לקטוז והכי חשוב הטעם, שוקולוד אגוזי לוז מומלץ מאוד!!"
מעיין, תל אביב. קונה מאומת
03.10.21
"חיפשתי מוצר שהוא פרווה וטעים(קניתי שוקולד אגוזי לוז). הגיינר הזה עונה על 2 הצרכים האלה, בנוסף הוא גם לא עושה כאבי בטן. קניתי אותו כבר כמה פעמים ובאמת ממליץ למי שלא מסתדר עם הגיינר הנוכחי שלו או אפילו גיינר ראשון שלו."
עמרם, מודיעין עילית. קונה מאומת
23.09.21
"נותן מענה מעולה עבורי ללא תופעות לוואי שיש במוצרי חלב, משביע נותן המון אנרגיה, אני כבר מזמין עוד מרוב שנהנתי. זה מתאים לכל המשפחה "
אודי, חולון. קונה מאומת
15.09.21
"גיינר מעולה ממליץ על הנוטלה והאגוזים טעים וקל לא כבד ממש "
לירן, חולון. קונה מאומת
09.09.21
"הזמנתי את המוצר הזה כבר 5 פעמים! גיינר מצויין ואיכותי, עליתי בזכותו ובזכות תזונה נכונה כ-5 קילו ב4 חודשים, דבר שהיה קשה לי מאוד בגלל מבנה גוף רזה! מרוצה מאד גם מהמוצר וגם ממהירות המשלוח"
מתן , קרית גת. קונה מאומת
23.08.21
"אני סובל ממוצרי חלב כבר כמה שנים ואף מוצר לא התאים לי מהבחינה הזאת חוץ מהגיינר הטעים הזה! וגם רואים איתו תוצאות מהר מאוד"
א.א, מ.ר. קונה מאומת
06.07.21
"גיינר פרווה בטעמים מצויינים, נמס בקלות וטעים מאוד, מוצר איכותי כמו שאר המוצרים של אלפא. מומלץ מאוד למי שרוצה להעלות מסת שריר, מחיר מעולה. "
עדן, פתח תקווה. קונה מאומת
29.06.21
"גיינר מצויין ואיכותי, כבר מרגיש את ההשפעה שלו ומתאים לי ביותר - כי אני אלרגי לחלב כבר פעם שלישית שמזמין, מרוצה מאד, וגם ממהירות המשלוח תודה"
איתי , הרצליה. קונה מאומת
21.06.21
"גיינר מצוין וטעים, עוזר לי להגיע לכמות קלוריות שאני צריך.. המשלוח היה ממש מהיר והגיע תוך יומיים! סהכ אני מרוצה ממנו ממש "
יאן, אשקלון. קונה מאומת
15.06.21
"מוצר מעולה פרווה והתוצאות כבר מורגשות הזמנה שנייה ופעמים המשלוח הגיע תוך יום עד הבית ! שירות מעולה!!! המחיא לא יקר יחסית"
אור אהרון, רחובות. קונה מאומת
03.05.21
"גיינר טעים ואחותי מאוד והכי חשוב פרווה הזמנה 5 שלי שירות מושלם ממליץ בחום מרגישים שינוי ביכולת אימון מ השלושה שבועות ראשונים"
ישראל , אופקים. קונה מאומת
30.03.21
"מוצר מעולה ואפקיטיבי מורגש שהכל נעשה מחומרים איכותיים ביותר השתמשתי איתו ואני מרוצה מהתוצאות בחדר כושר וההרגשה הכללית שלי השתפרה מוצר מומלץ ביותר לרגישים ללקטוז וגם המשלוח הגיע מהר מהמצופה"
אביב, חיפה. קונה מאומת
03.01.21
"מוצר מעולה. הטעם עוגיות סביר למדי ומתאים לרגישים ללקטוז מאוד. לא מעמיס על הבטן לעומת גיינרים אחרים. ממליץ להזמין גם המחיר לא יקר יחסית."
ים, תל אביב. קונה מאומת
30.12.20
"אני ספורטאי בן 16 שוקל 55, ויש לי קושי בעלייה במסה, המוצר מוסיף לי עוד 800 קלוריות ביום ועוד חלבון כמעט בלי מאמץ (אני צריך 4500 ביום), הטעם מעולה (אני לקחתי עוגיות) ומזכיר קצת סימילאק, בקיצור מומלץ"
ALEX, Y. קונה מאומת
29.12.20
"ממליץ בחום על הגיינר הטבעוני (מעולה לאנשים שלא מסתדרים עם לקטוז כמוני) המשלוח מאוד מהיר והגיע תוך 8 ימי עסקים עם שליח אדיב הולך מעולה עם שיבולת שועל "
איציק, טבריה. קונה מאומת
12.11.20
"מוצר מעולה, זמן אספקה תוך יום מביצוע ההזמנה, בחרתי בטעם נוטלה כדי לנסות, בפעם הקודמת רכשתי בטעם עוגיות יש לציין ששני הטעמים מומלצים טעימים מאוד. "
אליעד, קרית אתא. קונה מאומת
27.08.20
"אחרי שבוע של שימוש:
היתרון של האבקה הינה שהיא פרווה ולכן (בתור בחור דתי) זה נותן לי הרבה גמישות מתי לצרוך אותה.
אני שותה חצי מנה ביום, בעיקר לפני אימון ביום שאני לא מספיק לאכול.
המשקה אינו כבד ולא גורם שזה יתרון נוסף.
"
עומר, רעננה. קונה מאומת
13.08.20
"אספקה תוך יום בלבד!
פעם ראשונה שלוקח אבקת גיינר ומרוצה מאוד.
טעים, משביע ורואה תוצאות."
ליאור , רר. קונה מאומת
11.08.20
"הזמנתי ביום ראשון את הגיינר הגיע לי כמו שעון שוויצרי ביום שלישי כמובטח עם השייקר בול שהזמנתי, מרוצה מאוד וכמובן שאזמין שוב בעתיד ממכם. (הזמנתי לבסיס הצבאי שלי..)"
גיל, יבנה. קונה מאומת
28.07.20
"מזמין Mass Gainer Vegan בגלל שיש לי רגישות ללקטוז וגיינרים אחרים לא עשו לי טוב.
גיינר עם מרכיבים איכותיים, טעים, קליל ומשביע."
עומרי, קריות. קונה מאומת
05.06.20
"פעם שנייה שאני מזמין את האבקה מאז שעברתי לאבקה טבעונית אחלה אבקה שבעולם ממליץ על קרם עוגיות אחלה שירות שבעולם האבקה לא כבדה"
אפרת, רשפים. קונה מאומת
29.05.20
"משביע
טעים.
ולא מכביד.
שותה בכל יום מנה.
אחלה ארוחה.
מרגישה יותר טוב מאז שהתחלתי.
חבל שאין עוד טעמים ב-4 קילו.
מרוצה מאוד"
מאור, ירושלים. קונה מאומת
22.05.20
"ניסיתי המון אבקות לאורך השנים באימונים, וזו אחת האבקות היותר טעימות שנתקלתי בהם, יתרון גדול לצמחוניים וגם מי שלא זה פרווה ונוח לקחת תמיד"
חאדר חוסיין, . קונה מאומת
10.04.20
"אני הייתי סובל מתת משקל, רזה ,עם מעי רגיש..
מאז שהתחלתי להשתמש בתוסף תזונה
Mass Gainer Vegan כדי לעלות המסה - עלתי במשקל בצורה מאוד טובה ,וגם עזרה לי לכסות את החוסר באוכל בשביל בעיה מעי רגיש ..
אני ממליץ מאוד ובמיוחד לרזים ולמעי רגיז"
המלצות נוספות >
X
הבריאות שלך בידיים טובות